Sikeres volt a közös kiállítás
Rengeteg újdonságot, érdekességet vonultattak fel a november 27–29. között immár harmadik alkalommal megrendezett Signexpo, és az első alkalommal lebonyolított Digitalexpo kiállítás a budapesti SYMA csarnokban.A standokon a legnagyobb sikert az autódekorációs anyagok és technikák, a helyszínen megtartott photoshop gyorstalpaló tanfolyamok, az érintőképernyős tájékoztató táblák, valamint a különböző nagy formátumú nyomtatógépek aratták.
A reklámdekorációs ipar, illetve a digitális nyomtatási és képalkotási ipar közös rendezvényén csaknem száz vállalkozás – köztük több külföldi – mutatta be termékeit, szolgáltatásait, ezeket a három nap során háromezer érdeklődő kereste fel.
A szakvásár elérte célját, hiszen a vállalkozások amellett, hogy megtartották meglévő ügyfeleiket, több új üzletet vagy előszerződést kötöttek. Valamennyien elégedetten zárták a hétvégét, és a szervezők számára jelezték, hogy a két év múlva esedékes következő kiállításon is szeretnének jelen lenni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >