Sikeres volt a közös kiállítás
Rengeteg újdonságot, érdekességet vonultattak fel a november 27–29. között immár harmadik alkalommal megrendezett Signexpo, és az első alkalommal lebonyolított Digitalexpo kiállítás a budapesti SYMA csarnokban.A standokon a legnagyobb sikert az autódekorációs anyagok és technikák, a helyszínen megtartott photoshop gyorstalpaló tanfolyamok, az érintőképernyős tájékoztató táblák, valamint a különböző nagy formátumú nyomtatógépek aratták.
A reklámdekorációs ipar, illetve a digitális nyomtatási és képalkotási ipar közös rendezvényén csaknem száz vállalkozás – köztük több külföldi – mutatta be termékeit, szolgáltatásait, ezeket a három nap során háromezer érdeklődő kereste fel.
A szakvásár elérte célját, hiszen a vállalkozások amellett, hogy megtartották meglévő ügyfeleiket, több új üzletet vagy előszerződést kötöttek. Valamennyien elégedetten zárták a hétvégét, és a szervezők számára jelezték, hogy a két év múlva esedékes következő kiállításon is szeretnének jelen lenni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >