Sikeres félévet zárt az a&o Hostels lánc: több mint 2,9 millió vendégéjszaka
Az a&o Hostels, Európa egyik vezető magánkézben lévő hostelhálózata, az idei év első felében rekordmennyiségű, közel 3 millió vendégéjszakát regisztrált, ami öt százalékkal haladja meg az előző év azonos időszakának eredményeit. A cég 10 százalékos bevételnövekedést is elérte, ami kiemelkedő eredménynek számít a szektorban – írja a Turizmus.com.
Spontán foglalások és új nyitások
A vendégek foglalási szokásai is változnak: egyre többen döntenek az utolsó pillanatban szállásfoglalás mellett. Tavaly a nyári szezonban a vendégek közel 40 százaléka élt a „last minute” ajánlatokkal, azaz 24 órával érkezés előtt foglalt szállást, míg idén ez az arány már meghaladja az 50 százalékot.
Oliver Winter, az a&o Hostels alapító vezérigazgatója elmondta: „Ez volt a közel 25 éves cégtörténetünk legerősebb első féléve.” A vállalat továbbra is bővül, két új nyitást terveznek még az év vége előtt, köztük egy új szálláshelyet Firenzében, valamint az Egyesült Királyságban is bővíteni fogják portfóliójukat.
Kihívások és fenntarthatósági intézkedések
Az a&o Hostels számára is kihívást jelentenek a megnövekedett költségek, különösen az étkeztetés terén. Winter hangsúlyozta, hogy a cég igyekszik fenntartható és megfizethető alternatívákat kínálni, például a reggelinél a narancslé helyett más gyümölcsleveket kínálnak.
A lánc szintén nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, tavaly további lépéseket tettek a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében. „Az a&o célja, hogy 2025-re teljesen károsanyag-kibocsátásmentes legyen,” mondta Winter.
A jövő kilátásai
Az a&o Hostels optimista a jövőt illetően, különösen a rendezvényturizmus terén. Az Európa-bajnokság meccsnapjain és nagy koncertek, mint Taylor Swift és Coldplay fellépései alatt a szálláshelyek kihasználtsága eléri a 100 százalékot. A lánc továbbra is várja a nagy rendezvényeket és az ezzel járó turistaforgalmat.
Winter szerint az utazási élmény a jövőben többről fog szólni, mint csupán szállás és étkezés. „Egyre inkább az elkötelezettségről, az interakcióról és a tudatosságról fog szólni,” tette hozzá.
Az a&o Hostels sikerei és tervei azt mutatják, hogy a vállalat jól alkalmazkodott a változó piaci körülményekhez, és képes volt növekedni egy egyre versenyképesebb iparágban.
Kapcsolódó cikkeink
MBH Bank-CIG Pannónia: az utasok közel fele nem köt utasbiztosítást
Az utazók közel fele nem köt utas- vagy balesetbiztosítást, pedig…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Balatoni hajózás: kedvezményekkel és sűrített járatokkal indul a főszezon
Kiemelkedő forgalmú főszezonra számít a Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart), amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >