Sikeres félévet zárt az a&o Hostels lánc: több mint 2,9 millió vendégéjszaka
Az a&o Hostels, Európa egyik vezető magánkézben lévő hostelhálózata, az idei év első felében rekordmennyiségű, közel 3 millió vendégéjszakát regisztrált, ami öt százalékkal haladja meg az előző év azonos időszakának eredményeit. A cég 10 százalékos bevételnövekedést is elérte, ami kiemelkedő eredménynek számít a szektorban – írja a Turizmus.com.
Spontán foglalások és új nyitások
A vendégek foglalási szokásai is változnak: egyre többen döntenek az utolsó pillanatban szállásfoglalás mellett. Tavaly a nyári szezonban a vendégek közel 40 százaléka élt a „last minute” ajánlatokkal, azaz 24 órával érkezés előtt foglalt szállást, míg idén ez az arány már meghaladja az 50 százalékot.
Oliver Winter, az a&o Hostels alapító vezérigazgatója elmondta: „Ez volt a közel 25 éves cégtörténetünk legerősebb első féléve.” A vállalat továbbra is bővül, két új nyitást terveznek még az év vége előtt, köztük egy új szálláshelyet Firenzében, valamint az Egyesült Királyságban is bővíteni fogják portfóliójukat.
Kihívások és fenntarthatósági intézkedések
Az a&o Hostels számára is kihívást jelentenek a megnövekedett költségek, különösen az étkeztetés terén. Winter hangsúlyozta, hogy a cég igyekszik fenntartható és megfizethető alternatívákat kínálni, például a reggelinél a narancslé helyett más gyümölcsleveket kínálnak.
A lánc szintén nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, tavaly további lépéseket tettek a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében. „Az a&o célja, hogy 2025-re teljesen károsanyag-kibocsátásmentes legyen,” mondta Winter.
A jövő kilátásai
Az a&o Hostels optimista a jövőt illetően, különösen a rendezvényturizmus terén. Az Európa-bajnokság meccsnapjain és nagy koncertek, mint Taylor Swift és Coldplay fellépései alatt a szálláshelyek kihasználtsága eléri a 100 százalékot. A lánc továbbra is várja a nagy rendezvényeket és az ezzel járó turistaforgalmat.
Winter szerint az utazási élmény a jövőben többről fog szólni, mint csupán szállás és étkezés. „Egyre inkább az elkötelezettségről, az interakcióról és a tudatosságról fog szólni,” tette hozzá.
Az a&o Hostels sikerei és tervei azt mutatják, hogy a vállalat jól alkalmazkodott a változó piaci körülményekhez, és képes volt növekedni egy egyre versenyképesebb iparágban.
Kapcsolódó cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Visit Hungary Zrt.: a magyar turizmus számára jó hír az újrainduló Budapest-Philadelphia repülőjárat
Hat év után indul újra közvetlen repülőjárat Budapest és Philadelphia…
Tovább olvasom >Országos sztrájk béníthatja a Ryanair spanyolországi járatait
Augusztus 15-től akár év végéig is tarthat az a munkabeszüntetés,…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >