Sikeres félévet zárt az a&o Hostels lánc: több mint 2,9 millió vendégéjszaka
Az a&o Hostels, Európa egyik vezető magánkézben lévő hostelhálózata, az idei év első felében rekordmennyiségű, közel 3 millió vendégéjszakát regisztrált, ami öt százalékkal haladja meg az előző év azonos időszakának eredményeit. A cég 10 százalékos bevételnövekedést is elérte, ami kiemelkedő eredménynek számít a szektorban – írja a Turizmus.com.
Spontán foglalások és új nyitások
A vendégek foglalási szokásai is változnak: egyre többen döntenek az utolsó pillanatban szállásfoglalás mellett. Tavaly a nyári szezonban a vendégek közel 40 százaléka élt a „last minute” ajánlatokkal, azaz 24 órával érkezés előtt foglalt szállást, míg idén ez az arány már meghaladja az 50 százalékot.
Oliver Winter, az a&o Hostels alapító vezérigazgatója elmondta: „Ez volt a közel 25 éves cégtörténetünk legerősebb első féléve.” A vállalat továbbra is bővül, két új nyitást terveznek még az év vége előtt, köztük egy új szálláshelyet Firenzében, valamint az Egyesült Királyságban is bővíteni fogják portfóliójukat.
Kihívások és fenntarthatósági intézkedések
Az a&o Hostels számára is kihívást jelentenek a megnövekedett költségek, különösen az étkeztetés terén. Winter hangsúlyozta, hogy a cég igyekszik fenntartható és megfizethető alternatívákat kínálni, például a reggelinél a narancslé helyett más gyümölcsleveket kínálnak.
A lánc szintén nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, tavaly további lépéseket tettek a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében. „Az a&o célja, hogy 2025-re teljesen károsanyag-kibocsátásmentes legyen,” mondta Winter.
A jövő kilátásai
Az a&o Hostels optimista a jövőt illetően, különösen a rendezvényturizmus terén. Az Európa-bajnokság meccsnapjain és nagy koncertek, mint Taylor Swift és Coldplay fellépései alatt a szálláshelyek kihasználtsága eléri a 100 százalékot. A lánc továbbra is várja a nagy rendezvényeket és az ezzel járó turistaforgalmat.
Winter szerint az utazási élmény a jövőben többről fog szólni, mint csupán szállás és étkezés. „Egyre inkább az elkötelezettségről, az interakcióról és a tudatosságról fog szólni,” tette hozzá.
Az a&o Hostels sikerei és tervei azt mutatják, hogy a vállalat jól alkalmazkodott a változó piaci körülményekhez, és képes volt növekedni egy egyre versenyképesebb iparágban.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >