Sikeres a SPAR–WMF hűségakció
Nem csak az új házasoknak lehet szüksége millió apróságra a konyhában, hiszen a konyhai eszköz fogyóeszköz. A hőálló edények eltörnek, néhány év alatt a botmixer motorja is elfárad, a hámozókés kicsorbul, ha véletlenül azzal feszegetjük a befőtt tetejét, sőt még a konyhai mérleg is meghibásodhat.
Még szerencse, hogy mindezek könnyen pótolhatók a SPAR-csoport most futó hűségakciójának keretében, melynek középpontjában a WMF ProfiSelect termékcsaládja szerepel. A „Mesterien sokoldalú” akcióban – mely során a hűségpontok gyűjtése március 9-ig tart – 12 féle konyhai eszköz szerepel. A vásárlók 30 matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vehetik meg a termékek valamelyikét, matrica a vásárlások minden 1000 forintja után jár.
A prémium konyhai eszközöket 1853 óta gyártó WMF márka termékei az elmúlt években már többször szerepeltek a SPAR-csoport áruházainak hűségprogramjában, hiszen az élelmiszerkiskereskedelmi vállalat mindig arra törekszik, hogy vásárlóinak sokoldalúan használható, praktikus eszközöket
kínáljon.
A WMF-hűségakcióban 11 termék hűségpontok, egy pedig SuperShop-pontok beváltásával érhető el. A SuperShop kártyával rendelkezők a négyrészes Teddy gyermek evőeszközkészletet szerezhetik be kedvezményesen 300 SuperShop pontért és 2999 forintért.
A hűségprogramban elérhető konyhai eszközök között emellett hűtésre és sütésre egyaránt használható tárolóedény, digitális mérleg, keverőtál, univerzális fedő, hámozókés, kézi mixer és botturmix is szerepel. A tapadásmentes borítású, öntött alumínium sütőedény pedig csak az INTERSPAR áruházakban vásárolható meg kedvezményesen, a hűségakció ideje alatt.
A hűségpontokat március 19-ig lehet beváltani az árukészlet erejéig. Az említett 12 cikk mindegyike – szintén az árukészlet erejéig – teljes áron is megvásárolható. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >