Sikeres a hohesC új kampánya
Új kampánnyal jelentkezett februártól a hohesC, amely már az első hónap eredményei láttán is sikeresnek mondható. A Sió-Eckes az Oysterling reklámügynökséget bízta meg a kreatív koncepció, a PHD médiaügynökséget pedig a médiaterv kidolgozásával.
Az emberek nagy része elsősorban akkor iszik 100%-os gyümölcslevet, ha megbetegszik, hiszen általános vélekedés, hogy a C-vitamin segít a gyógyulásban. A betegséget követően aztán sokan hajlamosak megfeledkezni a megfelelő C-vitamin bevitelről, pedig szervezetünknek 80 mg C-vitaminra van szüksége minden nap.
„Az idei hohesC kampány célja éppen ezért arra inspirálni a célcsoport tagjait, hogy figyeljenek oda a napi C-vitamin bevitelre. Ezzel egyidőben megmutatjuk, hogy ennek van egy nagyon egyszerű módja: igyanak meg napi egy pohár hohesC gyümölcslevet, amely tartalmazza a napi ajánlott C-vitamin mennyiséget.” – nyilatkozta Aniot Dávid, a Sió-Eckes Kft. marketingigazgatója. – „Az üzenet tehát meglehetősen egyszerű, azonban ezt úgy és olyan helyeken kell elmondanunk, hogy tényleg egy szokás kialakítására, és ezzel összefüggésben vásárlásra is ösztönözze az embereket. A kreatív koncepció kidolgozásával az Oysterlinget, míg a médiaterv összeállításával a PHD-t bíztuk meg.”
„A hohesC neve itthon egyet jelent a 100%-os gyümölcslével és a természetesen magas C-vitamin-tartalommal, így erős alapokról indítottunk. – magyarázza Veidner Szandra, az Oysterling vezetője. – A feladat egy német tévészpot adaptációján túl az volt, hogy az eddigiektől eltérően egy fiatal, 39 év alatti célcsoportot inspiráljunk a napi egy pohár narancslé fogyasztás szokásának kialakítására. Figyelemfelkeltő, azonnal érthető, egyben a stílusos látványvilágot kedvelő fiatal célcsoportot szem előtt tartva trendi ötletekben gondolkodtunk. Megszületett a „Napi rutin”-koncepció, amelynek lényege, hogy mindennapi tárgyak és a narancslés pohár között vizuális és gondolati kapcsolatot hoztunk létre. Az üzenet nyilvánvaló: napi rutinodba építsd be a narancslét is.”
„A médiaterv szintén a „Napi rutin”-koncepcióra épült, így a taktikai tervezés során fontos szempont volt, hogy a célcsoport tagjai hol és mikor találkoznak az üzenettel a napi rutinjuk során. – fejti ki Kovács Dóra, a PHD business directora. – Találkozhattak az óriásplakátokkal munkába menet és Budapesten hohesC-ajándékot is kaphattak a munkahelyükre érkezés közben. Napközben könnyen felfigyelhettek a digitális hirdetésekre a napi hírek böngészése közben, aztán este hazaérve is találkozhattak a pozícionált üzenetünkkel, amikor bekapcsolták a tévét, hogy a híreket vagy éppen kedvenc tévéműsorukat nézzék.”
Emellett pedig természetesen a Sió-Eckes trade marketing- és sales-csapata arról gondoskodott, hogy a célcsoport tagjai napi vagy heti bevásárlásuk során is találkozzanak a kampány üzenetével.
“Úgy gondoljuk, hogy mind a kreatív koncepció, mind a médiastratégia képes hatékonyan és innovatívan, mégis a márkához illő módon átadni az üzenetet. – összegzi Aniot Dávid. – A februári eredmények ezt alá is támasztják.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >