Shell-Tesco Minishopok: a teljes vásárlói élmény
A hétköznapok során gyakran előfordul, hogy a napi teendők elvégzése kifog rajtunk, és az időhiány feszült pillanatokat okoz. A Shell az autósok minden igényét kielégítve kínál megoldást erre a problémára széles körű és folyamatosan fejlődő szolgáltatásaival.
A Tesco és a Shell a magas minőség jegyében elindította közös üzletkoncepcióját, amelynek keretében összesen 23 Shell-Tesco Minishop nyílt a Shell-töltőállomásokon országszerte. Miközben a Shell munkatársai segítenek a tankolásban, az üzletek a hét minden napján élelmiszerek széles választékával várják a vásárlókat ezzel biztosítva a teljes vásárlói élményt.
A Shell-Tesco Minishopokba betérve a vásárlók változatos termékkínálatból válogathatnak, mely úgy lett kialakítva, hogy minden egyes odalátogató igényeivel találkozzon. A polcokon a különböző pékáruk, tejtermékek és előre csomagolt felvágottak, friss zöldségek és gyümölcsök mellett, alkoholos és alkoholmentes italok is megtalálhatók. Az egészségtudatos vásárlók pedig bátran válogathatnak bio, glutén- és laktózmentes élelmiszerek közül. Emellett gondolva a házikedvencekre is, a vásárlók háziállatok ellátásához szükséges termékeket is felfedezhetnek a sorok között. Így legyen szó egy elfelejtett hozzávalóról vagy épp a nagy bevásárlásról, az üzletek lehetőséget kínálnak a felmerülő igények teljesítésére. Aki pedig meleg ételekre vágyik, az is jóllakhat a Minishopok melegétel-kínálatának köszönhetően. Eközben pedig a megszokotthoz híven, a Shell személyzete magas minőségben látja el az autókkal kapcsolatos feladatokat, ezzel segítve az utazókat értékes percekhez jutni és elkerülni a feszültségteljes pillanatokat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Folyamatosan bővíti saját elektromos autótöltő hálózatát a Shell a Tesco parkolóiban
Tovább növeli Shell Recharge EV-töltőhálózatát a Shell Hungary zRt. A…
Tovább olvasom >Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >