Shell-Tesco Minishopok: a teljes vásárlói élmény
A hétköznapok során gyakran előfordul, hogy a napi teendők elvégzése kifog rajtunk, és az időhiány feszült pillanatokat okoz. A Shell az autósok minden igényét kielégítve kínál megoldást erre a problémára széles körű és folyamatosan fejlődő szolgáltatásaival.
A Tesco és a Shell a magas minőség jegyében elindította közös üzletkoncepcióját, amelynek keretében összesen 23 Shell-Tesco Minishop nyílt a Shell-töltőállomásokon országszerte. Miközben a Shell munkatársai segítenek a tankolásban, az üzletek a hét minden napján élelmiszerek széles választékával várják a vásárlókat ezzel biztosítva a teljes vásárlói élményt.
A Shell-Tesco Minishopokba betérve a vásárlók változatos termékkínálatból válogathatnak, mely úgy lett kialakítva, hogy minden egyes odalátogató igényeivel találkozzon. A polcokon a különböző pékáruk, tejtermékek és előre csomagolt felvágottak, friss zöldségek és gyümölcsök mellett, alkoholos és alkoholmentes italok is megtalálhatók. Az egészségtudatos vásárlók pedig bátran válogathatnak bio, glutén- és laktózmentes élelmiszerek közül. Emellett gondolva a házikedvencekre is, a vásárlók háziállatok ellátásához szükséges termékeket is felfedezhetnek a sorok között. Így legyen szó egy elfelejtett hozzávalóról vagy épp a nagy bevásárlásról, az üzletek lehetőséget kínálnak a felmerülő igények teljesítésére. Aki pedig meleg ételekre vágyik, az is jóllakhat a Minishopok melegétel-kínálatának köszönhetően. Eközben pedig a megszokotthoz híven, a Shell személyzete magas minőségben látja el az autókkal kapcsolatos feladatokat, ezzel segítve az utazókat értékes percekhez jutni és elkerülni a feszültségteljes pillanatokat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek…
Tovább olvasom >A Shell bemutatja új kávéját: A vásárlók kedvence augusztustól a töltőállomásokon!
Izgalmas újdonsággal várja vásárlóit a Shell, hiszen augusztus 5-től töltőállomásaikon elérhető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >