Shell Café néven új márkát vezet be a Shell
Továbbfejlesztve az autós és más ügyfeleinek nyújtott magas színvonalú szolgáltatásainak kínálatát Shell Café néven új márkát vezet be a Shell Hungary zRt. A Shell Café márka a kiváló minőségű kávék és egyéb termékek mellet a kávéházi élményt kínáló shopokat is magában foglalja.
A Shell Café a Shell Csoport új globális márkája, amelyet Magyarországon és egyes európai országokban vezetnek be. A Shell Café koncepcióüzletek már 129 Shell töltőállomásán megtalálhatók Magyarországon . A Shell széleskörű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több mint 10 000 ügyfelet kérdezett meg. Az eredményekből az derült ki, hogy több európai országban a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon.
A mobilitás változó trendjei szerint a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon, a vállalat a kávéforgalmazási tapasztalataira és a shopjaiban nyújtott kávéházi élményre építve a Shell Café márka bevezetése mellett döntött. Az új Shell Café koncepció üzletei Magyarországon már 129 Shell töltőállomáson érhetők el. Az állomás méretétől és elhelyezkedésétől függően különböző kávéértékesítési formátumok állnak majd a vásárlók rendelkezésére – a frissen őrölt kávét karos kávéfőzőgéppel készítő teljes kiépítettségű kávézóktól kezdve a kávésarkokig, ahol a vásárlók elvitelre vásárolhatnak frissen készült kávét.
Nem csak prémium kávé A Shell a kávé elkészítésének és pörkölésének világszerte elismert szakértőivel együttműködve két saját márkás, kiváló minőségű kávészemekből készülő, egyedi pörkölésű kávékeveréket fejlesztett ki. 1. Dél-Amerika íze: sötét pörkölésű, karakteres, intenzív, fűszeres aromájú, étcsokoládé ízvilágú 80% Arabica és 20% Robusta kávékeverék. Származási hely: Dél -Kelet -Ázsia, Közép – és Dél – Amerika 2. Afrika íze: Közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverék Származási hely: Afrika, Ázsia, és Dél -Közép -Amerika Shell Café márkanév alatt új ételeket és italokat is megkóstolhatnak a vásárlók Magyarországon.
„A Shell töltőállomások gyors ütemben alakulnak át kényelmi szolgáltatásokat nyújtó üzletekké, már nemcsak tankolásra szolgálnak. Akár egy minőségi kávé és szendvics elfogyasztása, akár az aznapi vacsorához szükséges hozzávalók beszerzése céljából áll meg valaki nálunk, a Shell-t olyan hellyé szeretnénk tenni, ahová az emberek azért térnek be, hogy a legtöbbet hozhassák ki a rohanó életvitelükből. A Shell Café egy új korszakot nyit a Shell fejlődésében. Mindig is nagy hangsúlyt fektettünk töltőállomásainkon az ügyfélélmény növelésére, így az új koncepció a hálózatunk továbbfejlesztése és a termékkínálatunk bővítése iránti elkötelezettségünket testesíti meg”
– mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Shop Üzletágának vezetője az új Shell Café márka magyarországi bevezetése kapcsán. A kényelem és a kellemes élmény biztosítása kivételesen fontos a Shell számára, ezért új, integrált ügyfélközpontú élményt kínál ügyfeleinek továbbfejlesztett shopjaiban olyan új helyszíni szolgáltatások nyújtásával, mint például autóápolás, friss ételek és italok, csomagfelvétel, mosdók.
Kapcsolódó cikkeink
Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >