Shell Café néven új márkát vezet be a Shell
Továbbfejlesztve az autós és más ügyfeleinek nyújtott magas színvonalú szolgáltatásainak kínálatát Shell Café néven új márkát vezet be a Shell Hungary zRt. A Shell Café márka a kiváló minőségű kávék és egyéb termékek mellet a kávéházi élményt kínáló shopokat is magában foglalja.
A Shell Café a Shell Csoport új globális márkája, amelyet Magyarországon és egyes európai országokban vezetnek be. A Shell Café koncepcióüzletek már 129 Shell töltőállomásán megtalálhatók Magyarországon . A Shell széleskörű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több mint 10 000 ügyfelet kérdezett meg. Az eredményekből az derült ki, hogy több európai országban a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon.
A mobilitás változó trendjei szerint a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon, a vállalat a kávéforgalmazási tapasztalataira és a shopjaiban nyújtott kávéházi élményre építve a Shell Café márka bevezetése mellett döntött. Az új Shell Café koncepció üzletei Magyarországon már 129 Shell töltőállomáson érhetők el. Az állomás méretétől és elhelyezkedésétől függően különböző kávéértékesítési formátumok állnak majd a vásárlók rendelkezésére – a frissen őrölt kávét karos kávéfőzőgéppel készítő teljes kiépítettségű kávézóktól kezdve a kávésarkokig, ahol a vásárlók elvitelre vásárolhatnak frissen készült kávét.
Nem csak prémium kávé A Shell a kávé elkészítésének és pörkölésének világszerte elismert szakértőivel együttműködve két saját márkás, kiváló minőségű kávészemekből készülő, egyedi pörkölésű kávékeveréket fejlesztett ki. 1. Dél-Amerika íze: sötét pörkölésű, karakteres, intenzív, fűszeres aromájú, étcsokoládé ízvilágú 80% Arabica és 20% Robusta kávékeverék. Származási hely: Dél -Kelet -Ázsia, Közép – és Dél – Amerika 2. Afrika íze: Közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverék Származási hely: Afrika, Ázsia, és Dél -Közép -Amerika Shell Café márkanév alatt új ételeket és italokat is megkóstolhatnak a vásárlók Magyarországon.
„A Shell töltőállomások gyors ütemben alakulnak át kényelmi szolgáltatásokat nyújtó üzletekké, már nemcsak tankolásra szolgálnak. Akár egy minőségi kávé és szendvics elfogyasztása, akár az aznapi vacsorához szükséges hozzávalók beszerzése céljából áll meg valaki nálunk, a Shell-t olyan hellyé szeretnénk tenni, ahová az emberek azért térnek be, hogy a legtöbbet hozhassák ki a rohanó életvitelükből. A Shell Café egy új korszakot nyit a Shell fejlődésében. Mindig is nagy hangsúlyt fektettünk töltőállomásainkon az ügyfélélmény növelésére, így az új koncepció a hálózatunk továbbfejlesztése és a termékkínálatunk bővítése iránti elkötelezettségünket testesíti meg”
– mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Shop Üzletágának vezetője az új Shell Café márka magyarországi bevezetése kapcsán. A kényelem és a kellemes élmény biztosítása kivételesen fontos a Shell számára, ezért új, integrált ügyfélközpontú élményt kínál ügyfeleinek továbbfejlesztett shopjaiban olyan új helyszíni szolgáltatások nyújtásával, mint például autóápolás, friss ételek és italok, csomagfelvétel, mosdók.
Kapcsolódó cikkeink
A bécsi kávékultúra szíve: Julius Meinl és a kávé öröksége
Bécs, a híres kávéházi kultúra otthona, 2008-ban ideiglenesen otthont adott…
Tovább olvasom >Nemcsak a kávé ára emelkedik, a fogyasztása is nő Coca-Cola HBC Magyarország adatai szerint
A tavaly szeptembertől idén augusztus végéig tartó időszakban mintegy 1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >