Shakira az Activia „Belülről fakadó mosolyok” nemzetközi kampányának új arca

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 03. 12. 11:52

A mai naptól az Activia, a Danone vállalatcsoport friss tejtermék üzletágának legnagyobb márkája világszintű marketing kampányt valósít meg a márka újrapozícionálásának részeként, továbbgondolva a márka és az egészséges életmód kapcsolatát. Shakirával, a kolumbiai származású szupersztárral kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport – az Activia joghurtmárka „Belülről fakadó mosolyok” című új, nemzetközileg integrált kampányában szerepel a világhírű énekesnő.

Shakira_image_marcius 12

Az új nemzetközi kampány részét képezi a televíziós, digitális, nyomtatott sajtó, outdoor, eladáshelyi és PR megjelenés, valamint az új reklámfilm március 16-án látható egy időben a világ több mint 50 országában. Az Activia új kampányához készült nemzetközi reklámfilmben és kreatív anyagokban a táncra és a belülről fakadó mosolyokra helyezik a hangsúlyt.

Az új reklámfilmben, amelyet Barcelonában forgattak, Shakira egy képzeletbeli erdőben van, ahol arany csillámörvény cikázik körülötte, miközben táncol, kifejezvén, hogy mennyire jól érzi magát odabent is. Shakira a kiegyensúlyozott táplálkozással és a mozgással kapcsolatban így nyilatkozott:
„Hiszem, hogy belső egészségünk megóvása a kulcsa annak, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. A tánccal ki lehet fejezni azt az összhangot, amikor kívül és belül egyaránt jól érezzük magunkat.”

Shakira új dala, a „Dare (La La La)”, amely a március 25-én megjelenő „Shakira” című albumon lesz majd megtalálható, az új reklámfilm zenéje is egyben. A Vinizius Young & Rubicam Barcelona által készített reklámfilmet a méltán híres fotós és rendező, Jaume de Laiguan rendezte, s a reklámcsapat tagja továbbá az Oscar-díjas művészeti igazgató, Eugenio Caballero és a díjnyertes Javier Aguirresarobe.

Shakira a nemzetközi együttműködéssel kapcsolatban a következőkre tért ki: „Hogy
miért csatlakoztam az Activia kampányhoz? Fel szeretném hívni a figyelmet arra, hogy mindent megtegyünk annak érdekében, hogy külsőleg és belsőleg egyaránt rendben
legyünk. Nagyon fontos az egészségünk, a belsőnket is ápolni kell, hogy a külvilág is láthassa, mennyire jól érezzük magunkat.”

A sugárzásba kerülő TV-reklámok között található egy 45 másodperces, a kampány indulásakor, a világ minden pontján azonos formában látható film, valamint egy-egy lokálisan adaptált 20 és 30 másodperces változat is készül az adott ország sajátosságainak megfelelően.

A kampányt egy erős digitális kommunikáció támogatja, melyet a vadonatúj nemzetközi internetoldalon, a www.activia.com alatt lehet elérni. A honlapon megtekinthetők a reklámfilmek és a forgatásról készült werkfilm is. A teljes kampányt végigkíséri egy széles célcsoportot elérő PR-aktivitás, melynek részét képezi a sajtóval való folyamatos kapcsolattartás, a közösségi oldalakon való jelenlét, rendezvények szervezése, valamint termékminta osztása.

Luca Casaura, a Danone Csoport- on belül az Activia márkáért felelős nemzetközi marketing alelnöke a kampánnyal kapcsolatban hangsúlyozta: „Ez az első ilyen nemzetközileg koordinált, közösen megvalósított kampány mind az Activia, mind pedig a Danone Csoport életében is. Ez a legnagyobb és legkidolgozottabb, az összes országot összefogó kezdeményezés a vállalatnál, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a zenei világ egyik leghíresebb sztárját sikerült megnyerni a márka nagykövetének.
Nem kérdéses, hogy Shakira képviseli a leghitelesebben a „Belülről fakadó mosolyok” üzenetét
a nagyközönség számára. A világhírű énekesnő és előadóművész tökéletesen példázza azt a
tényt: hogyha belül jól érzed magad, az segít abban, hogy külvilág felé is jobban kifejezzed
önmagad.”

Kapcsolódó cikkeink