Sepsiszentgyörgyi pékséget segít a Magyar Nemzeti Kereskedőház
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a sepsiszentgyörgyi Diószegi Pékség a Magyar Nemzeti Kereskedőházzal (MNKH) a cég pékipari termékportfóliójának hatékony külpiacra juttatása érdekében. A megállapodás elsősorban harmadik országba irányuló piacszerzésre, pékséghálózatok kialakításának nemzetközi feltérképezésére, illetve a székelyföldi magyar vállalkozás exportképességeinek fejlesztésére fókuszál. Idén az év ipari technológiával készített kenyerének a Diószegi Pékség barna pityókás kenyerét választották meg. Ennek köszönhetően a közép- és délkelet-európai térségben jelentősen nőtt az érdeklődés a pékipari vállalkozás termékei iránt.
Az MNKH kiemelt feladata a magyar–magyar együttműködésben részt vevő cégek exportjának bővítése és a külpiaci aktivitás elősegítése, melynek egyik újabb sikere a mostani szakmai együttműködés létrejötte. //
Kapcsolódó cikkeink
Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy…
Tovább olvasom >Új dimenziót nyit a kiskereskedelmi forgalom mérésben a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. és a RetailZoom együttműködési megállapodása
Egy rendkívüli jelentőséggel bíró együttműködési megállapodás, mely egyesíti a Háztartáspanel…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >