Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett be 2020 végén: egy applikáció segítségével a vásárlók saját maguk szkennelik be a termékeket, majd egyenesen a táskájukba pakolhatják őket, végül a kasszánál a szokásos módon egyenlíthetik ki a számlát. A szolgáltatás öt üzletben érhető el jelenleg.
Decemberben vezette be a dm az Allee Bevásárlóközpontban található üzletében a self scanning rendszert, amellyel elsőként jelentkezett a hazai drogéria piacon. Nemzetközi szinten az év végéig közel 30 dm-üzletet vont be a német anyavállalat a tesztelésbe, a társországok közül először Ausztriában, Szlovákiában és Magyarországon valósulhatott meg ez az innovatív szolgáltatás. A budapesti Campona bevásárlóközpontban, az Újbuda Centerben, Csepelen a Rákóczi Ferenc utcai dm-ben és a ráckevei üzletben február 15-től próbálható ki az új szolgáltatás.
S hogy miként működik a bevásárlás hazánkban még talán szokatlan változata? A vásárláshoz a „snabble” mobil alkalmazásra van szükség. A kiválasztott termékeket a szkenner funkcióval lehet a telefon kamerájának segítségével beolvasni, a kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, az alkalmazásban látható a vásárlási összeg is. A termékeket nem kell külön bevásárlókocsiba tenni, egyből a saját táskájukba pakolhatnak a vásárlók, majd a vásárlás végén a generált QR kód felmutatásával lehet fizetni a pénztárnál. A kasszánál a szokott módon érvényesíteni lehet a törzsvásárlói programban használt active beauty kártyát is, ez jelenleg 1,2 millió regisztrált tagot érint.
A kiegészítő szolgáltatás mellett természetesen a hagyományos kasszák is megmaradnak az üzletekben. Vannak olyan termékek, amelyeket a jövőben is csak a kasszaszalagra kipakolva van lehetőség megvásárolni, ilyenek a közeli lejáratos termékek, illetve a Cewe-termékek, vagy éppen a dm-ajándékkártyák.
„A járványhelyzet idején az érintésmentes vásárlás, a sorban állás elkerülése, a felesleges kontaktusok mellőzése felértékelődött. A self scanning applikáció egy új lehetőséget kínál azoknak, akik nyitottak a technikai innovációkra. Mindeközben természetesen a személyes tanácsadás is megmarad a dm üzleteiben, a magas színvonalú, emberközpontú kiszolgálás és a technikai újítások kéz a kézben járnak – fűzte hozzá Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A cég az elmúlt évben is folytatta üzletei fejlesztését, új szolgáltatásként több boltban szoptatósarkot hoztak létre, illetve többfunkciós sminkállomással várják a vásárlókat. Az üzletek energetikai korszerűsítése, LED-lámpákkal való felszerelése is folytatódik. A vásárlók az online vásárlásaik során megrendelt árut már a dm-üzletekben is átvehetik. A drogéria webshopja is megújult, akárcsak a dm applikációja. Tovább erősítik továbbá Mindig megéri tartós ár stratégiát, a változó körülmények között még attraktívabbak a megbízható, a négy hónapon át biztosan nem emelkedő árak.
Kapcsolódó cikkeink
Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >Újdonság a drogéria polcain – dm Late night shopping x Maybelline
A dekorkozmetikumok szerelmeseinek örömmel jelentjük, hogy a Maybelline New York…
Tovább olvasom >Több hely jut a német Rossmann-üzletek polcain a bioélelmiszereknek
Nagyobb – a jelenlegi átlagos 9 méter helyett 15 méternyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >