Séf Sör: szenvedély és üzlet
Kevés hazai sörfőzde-étterem működik Magyarországon, közülük egyik legizgalmasabb a kreatív marketingmódszereket alkalmazó miskolci Zip’s Brewhouse. Februárban indult projektjük, a Séf Sör a csúcssörök és csúcsgasztronómia találkozásának igényére épül, méghozzá a lehető legdirektebb módon: a sörfőző mesterek a séfekkel együtt tervezve, azok ízlésvilágához igazodva készítik a söröket. 7 séf, köztük olyan nevek, mint Bíró Lajos, Pesti István, Macsinka János, Krausz Gábor, Tatai Róbert közreműködésével (és aktív főzőházi kuktáskodásuk mellett) készülnek majd egyedinek ígérkező sörök.
A sorozat első „részében” az étterem kreatív séfje, a dinamizmusáról és eredeti ötleteiről ismert Pataky Péter Tiszalöki Telepi Nevelés elnevezésű söre mutatkozik be, amely félig bajor búza-, félig APA sör, és amelynek neve nemcsak a szakács szülővárosára utal, de az italba tesznek némi onnan származó vadkomlót is. A Telepi Nevelés a Zip’s állandó kínálatának állandó eleme lesz, mint ahogy valószínűleg a többiek söre is saját éttermüké.
Nos, ezt hívják zseniális éttermi marketingnek: komoly reklám- (és PR-)értéke van, hiszen a sörínyencek óhatatlanul olvastak róla a nekik szóló blogokban, és a téma a helyi tévében és a gasztronómiai szaksajtóban egyaránt szerepel, ráadásul az érintett éttermek egyúttal piacot is teremtenek a „jól elmesélhető” terméknek – sajátjuknak biztosan, de optimális esetben akár az egész sorozatnak is. //
Kapcsolódó cikkeink
Itt épül Magyarország legnagyobb prémium spaszállodája
Egyedi építészeti megoldásokkal épül Magyarország legnagyobb, ötcsillagosra tervezett spaszállodája, közel…
Tovább olvasom >A klímaváltozás a magyar sörfőzdék számára is kihívást jelent
A globális klímaváltozás kihívások elé állítja a sörfőzdéket is, hiszen…
Tovább olvasom >Tovább drágul a sör 2024-ben?
A sör szerelmeseinek örömteli hírrel szolgálhatnak a kisüzemi sörpiac fejleményei,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >