Schwarzkopf márkamegújulás
2024-ben a teljes Schwarzkopf és azon belül a Gliss márka is nagy megújuláson megy keresztül. A teljes Gliss portfólió megújul, hajápolói új illatot, valamint újgenerációs, innovatív formulát kaptak – a 100%-kal erősebb hajért*, elnehezítés nélkül. A teljes Gliss portfólión 2024-ben bevezetésre kerül egy átfogó, a lakossági hajápolási piacon először megjelenő ápolási skála: minden Gliss terméken egy 1–3-ig terjedő skála mutatja az adott termék ápolási erősségét. 1-es fokozat: gyengéd ápolás (Aqua Revive és Supreme Lengths termékcsalád), 2-es fokozat: közepes erősségű ápolás (Oil Nutritive, Split Ends Miracle és Liquid Silk termékcsalád), 3-as fokozat: mélyreható ápolás erősen sérült hajra (Ultimate Repair, Total Repair, Color Perfector és Blonde Perfector termékcsalád).
*kezeletlen hajhoz képest
Bevezetés hónapja: 2024. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: erőteljes média és trade támogatás
Kapcsolatfelvétel: Henkel Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Karsai Mariann brand manager,
T.: 06-30-688-8102; e-mail: mariann.karsai@henkel.com;
web: www.schwarzkopf.hu
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >A tisztaság új dimenziói
A mosószerpiac az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet…
Tovább olvasom >Perwoll Renew All Light Colors finommosószer
Perwoll All Light Colors finommosószer minden világos és fehér színű…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >