Schwarzkopf márkamegújulás
2024-ben a teljes Schwarzkopf és azon belül a Gliss márka is nagy megújuláson megy keresztül. A teljes Gliss portfólió megújul, hajápolói új illatot, valamint újgenerációs, innovatív formulát kaptak – a 100%-kal erősebb hajért*, elnehezítés nélkül. A teljes Gliss portfólión 2024-ben bevezetésre kerül egy átfogó, a lakossági hajápolási piacon először megjelenő ápolási skála: minden Gliss terméken egy 1–3-ig terjedő skála mutatja az adott termék ápolási erősségét. 1-es fokozat: gyengéd ápolás (Aqua Revive és Supreme Lengths termékcsalád), 2-es fokozat: közepes erősségű ápolás (Oil Nutritive, Split Ends Miracle és Liquid Silk termékcsalád), 3-as fokozat: mélyreható ápolás erősen sérült hajra (Ultimate Repair, Total Repair, Color Perfector és Blonde Perfector termékcsalád).
*kezeletlen hajhoz képest
Bevezetés hónapja: 2024. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: erőteljes média és trade támogatás
Kapcsolatfelvétel: Henkel Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Karsai Mariann brand manager,
T.: 06-30-688-8102; e-mail: mariann.karsai@henkel.com;
web: www.schwarzkopf.hu
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >Férfi hajápolás: stílus és innováció
Ma már egyre több férfi keres tudatosan olyan termékeket és…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >