Schwarzkopf márkamegújulás
2024-ben a teljes Schwarzkopf és azon belül a Gliss márka is nagy megújuláson megy keresztül. A teljes Gliss portfólió megújul, hajápolói új illatot, valamint újgenerációs, innovatív formulát kaptak – a 100%-kal erősebb hajért*, elnehezítés nélkül. A teljes Gliss portfólión 2024-ben bevezetésre kerül egy átfogó, a lakossági hajápolási piacon először megjelenő ápolási skála: minden Gliss terméken egy 1–3-ig terjedő skála mutatja az adott termék ápolási erősségét. 1-es fokozat: gyengéd ápolás (Aqua Revive és Supreme Lengths termékcsalád), 2-es fokozat: közepes erősségű ápolás (Oil Nutritive, Split Ends Miracle és Liquid Silk termékcsalád), 3-as fokozat: mélyreható ápolás erősen sérült hajra (Ultimate Repair, Total Repair, Color Perfector és Blonde Perfector termékcsalád).
*kezeletlen hajhoz képest
Bevezetés hónapja: 2024. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: erőteljes média és trade támogatás
Kapcsolatfelvétel: Henkel Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Karsai Mariann brand manager,
T.: 06-30-688-8102; e-mail: mariann.karsai@henkel.com;
web: www.schwarzkopf.hu
Kapcsolódó cikkeink
Újra PET-kalózok szálltak vízre a Tisza-tó megtisztításáért
Június közepén immár hatodik alkalommal rendezték meg a Tisza-tavi PET…
Tovább olvasom >Henkel Magyarország: Karrier, értékek, időtálló bizalom
A világ egyik legátfogóbb munkáltatói márkakutatása, a Randstad Employer Brand…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >