„Scan And Pay” szolgáltatást tesztel a francia Auchan
Az Auchan Franciaország digitális szolgáltatással kísérletezik, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy a választott termékek vonalkódját maguk olvassák le mobiltelefonjukkal, majd mobilon ki is fizessék azokat. A „Rapid Auchan” névre keresztelt kezdeményezést a hipermarketlánc a Budgetboxszal, valamint a Lyf Pay mobilfizetési appal közösen tervezte. A szolgáltatás a MyAuchan applikációba integrálva lesz elérhető. A koncepció egyelőre kísérleti fázisban van, és a szolgáltatás a széles közönség számára még nem hozzáférhető.
Az Auchan idén márciusban vezette be a mobilfizetési appját, az AuchanSpeedyt Olaszországban. A Mastercarddal együttműködésben fejlesztett app lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a termékeket az üzletben maguk szkenneljék be telefonjukkal és azzal is fizessék ki a végösszeget.
Kapcsolódó cikkeink
Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >