„Scan And Pay” szolgáltatást tesztel a francia Auchan
Az Auchan Franciaország digitális szolgáltatással kísérletezik, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy a választott termékek vonalkódját maguk olvassák le mobiltelefonjukkal, majd mobilon ki is fizessék azokat. A „Rapid Auchan” névre keresztelt kezdeményezést a hipermarketlánc a Budgetboxszal, valamint a Lyf Pay mobilfizetési appal közösen tervezte. A szolgáltatás a MyAuchan applikációba integrálva lesz elérhető. A koncepció egyelőre kísérleti fázisban van, és a szolgáltatás a széles közönség számára még nem hozzáférhető.
Az Auchan idén márciusban vezette be a mobilfizetési appját, az AuchanSpeedyt Olaszországban. A Mastercarddal együttműködésben fejlesztett app lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a termékeket az üzletben maguk szkenneljék be telefonjukkal és azzal is fizessék ki a végösszeget.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >