Sarkozy feloldaná a borreklám tilalmát Franciaországban
A jobbközép elnökjelöltje azt ígérte, ha megnyeri az áprilisi köztársaságielnök-választást, akkor megfontolja a francia televíziókra és mozikra vonatkozó borreklám-tilalom feloldását.
A világ legnagyobb bortermelőjeként számontartott országban
1991-ben tiltották be a borreklámokat. Közben erős a külföldi konkurencia és a francia
fiatalok is elfordultak a bortól.
Nicholas Sarkozy épp ezért támogatná a „mérsékelt borfogyasztást népszerűsítő
reklámokat, s megígérte, hogy védelmezni fogja a francia bortermelőket,
kitiltja a piacról azokat az import borokat, amelyek minőségben nem vehetik fel
a versenyt a helyi borokkal.
A francia vörösborok méltán népszerűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >