Sarkozy feloldaná a borreklám tilalmát Franciaországban
A jobbközép elnökjelöltje azt ígérte, ha megnyeri az áprilisi köztársaságielnök-választást, akkor megfontolja a francia televíziókra és mozikra vonatkozó borreklám-tilalom feloldását.
A világ legnagyobb bortermelőjeként számontartott országban
1991-ben tiltották be a borreklámokat. Közben erős a külföldi konkurencia és a francia
fiatalok is elfordultak a bortól.
Nicholas Sarkozy épp ezért támogatná a „mérsékelt borfogyasztást népszerűsítő
reklámokat, s megígérte, hogy védelmezni fogja a francia bortermelőket,
kitiltja a piacról azokat az import borokat, amelyek minőségben nem vehetik fel
a versenyt a helyi borokkal.
A francia vörösborok méltán népszerűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >