Sarkozy feloldaná a borreklám tilalmát Franciaországban
A jobbközép elnökjelöltje azt ígérte, ha megnyeri az áprilisi köztársaságielnök-választást, akkor megfontolja a francia televíziókra és mozikra vonatkozó borreklám-tilalom feloldását.
A világ legnagyobb bortermelőjeként számontartott országban
1991-ben tiltották be a borreklámokat. Közben erős a külföldi konkurencia és a francia
fiatalok is elfordultak a bortól.
Nicholas Sarkozy épp ezért támogatná a „mérsékelt borfogyasztást népszerűsítő
reklámokat, s megígérte, hogy védelmezni fogja a francia bortermelőket,
kitiltja a piacról azokat az import borokat, amelyek minőségben nem vehetik fel
a versenyt a helyi borokkal.
A francia vörösborok méltán népszerűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >