Sarkozy feloldaná a borreklám tilalmát Franciaországban
A jobbközép elnökjelöltje azt ígérte, ha megnyeri az áprilisi köztársaságielnök-választást, akkor megfontolja a francia televíziókra és mozikra vonatkozó borreklám-tilalom feloldását.
A világ legnagyobb bortermelőjeként számontartott országban
1991-ben tiltották be a borreklámokat. Közben erős a külföldi konkurencia és a francia
fiatalok is elfordultak a bortól.
Nicholas Sarkozy épp ezért támogatná a „mérsékelt borfogyasztást népszerűsítő
reklámokat, s megígérte, hogy védelmezni fogja a francia bortermelőket,
kitiltja a piacról azokat az import borokat, amelyek minőségben nem vehetik fel
a versenyt a helyi borokkal.
A francia vörösborok méltán népszerűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >