Sarkozy feloldaná a borreklám tilalmát Franciaországban
A jobbközép elnökjelöltje azt ígérte, ha megnyeri az áprilisi köztársaságielnök-választást, akkor megfontolja a francia televíziókra és mozikra vonatkozó borreklám-tilalom feloldását.
A világ legnagyobb bortermelőjeként számontartott országban
1991-ben tiltották be a borreklámokat. Közben erős a külföldi konkurencia és a francia
fiatalok is elfordultak a bortól.
Nicholas Sarkozy épp ezért támogatná a „mérsékelt borfogyasztást népszerűsítő
reklámokat, s megígérte, hogy védelmezni fogja a francia bortermelőket,
kitiltja a piacról azokat az import borokat, amelyek minőségben nem vehetik fel
a versenyt a helyi borokkal.
A francia vörösborok méltán népszerűek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >