Sárga rendőrruhás Fittőrséggel kampányol a Lipton
A június közepén kezdődő promóció a megváltozott ízből eredő frissítőbb, citromosabb élményre, s a fogyasztók ebből eredő fittségére helyezi a hangsúlyt.
A Fittőrség egy sárga
színű amerikai Ford Crown Victoria típusú
rendőrautóval és egy hűtőautóval járja
a forgalmas közterületeket, irodaházakat.
Termékmintákat adnak a fogyasztóknak, illetve
utcai kóstoltatással hívják fel a
figyelmet a promócióra. A sárga ruhás
rendőrök a parkoló autókra "Lipton
büntetőcédulákat" helyeznek ki, a sárga
zacskóban elhelyezett szórólap a termékről
ad bővebb információt, és arra figyelmeztet,
hogy a környéken lévő Fittőrségtől
átvehető a termékminta.
A promóciót
instore aktivitás is támogatja június-júliusban
a nagy hipermarketekben, nyáron a F.Á.Ü. Zrt.
által támogatott fesztiválokon, ősszel pedig
egyetemeken, főiskolákon is találkozhatunk vele.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >