Sárga rendőrruhás Fittőrséggel kampányol a Lipton
A június közepén kezdődő promóció a megváltozott ízből eredő frissítőbb, citromosabb élményre, s a fogyasztók ebből eredő fittségére helyezi a hangsúlyt.
A Fittőrség egy sárga
színű amerikai Ford Crown Victoria típusú
rendőrautóval és egy hűtőautóval járja
a forgalmas közterületeket, irodaházakat.
Termékmintákat adnak a fogyasztóknak, illetve
utcai kóstoltatással hívják fel a
figyelmet a promócióra. A sárga ruhás
rendőrök a parkoló autókra "Lipton
büntetőcédulákat" helyeznek ki, a sárga
zacskóban elhelyezett szórólap a termékről
ad bővebb információt, és arra figyelmeztet,
hogy a környéken lévő Fittőrségtől
átvehető a termékminta.
A promóciót
instore aktivitás is támogatja június-júliusban
a nagy hipermarketekben, nyáron a F.Á.Ü. Zrt.
által támogatott fesztiválokon, ősszel pedig
egyetemeken, főiskolákon is találkozhatunk vele.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >