SAP webinar a fogyasztói élményről: a márkák túlbecsülik a vevőik lojalitását
A Kantar kutatócég felmérése szerint a megkérdezettek 93%-a gondolja, hogy a járványhelyzet maradandó hatással volt a fogyasztói viselkedésre. Máshogy viszonyulunk a pénzhez, többet takarítunk meg, sokkal egészségtudatosabbak lettünk, máshogy gazdálkodunk az idővel. Eközben a márkák legtöbbje többet feltételez saját erejéről, mint amit a fogyasztók gondolnak róluk.
A megváltozott fogyasztói viszonyok között a helyes megközelítés az, ha a cégek nem egymásra figyelnek, hanem minden energiájukat a vevőik és dolgozóik igényeinek kiismerésére koncentrálják. Többek közt erről volt szó az SAP regionális szakmai konferenciáján, az SAP Customer Experience Summiton.
A nemzetközi webináron tárgyalt példák rácáfolnak arra a közkeletű hiedelemre, miszerint a digitalizáció felőrölné az emberi kapcsolatokat, vagy elembertelenítené az eladó-vevő viszonyt. Éppen ellenkezőleg: ha a digitális transzformáció középpontjába az embert helyezzük, akkor ma már olyan megoldások fejleszthetők, amik révén a vevő vagy éppen a munkavállaló egy valóban személyes, csak neki szóló kiszolgálás élményében részesülhet.
Az SAP CEE CX Summit legfontosabb tanulságait a mellékelt közleményben foglaltuk össze. A közlemény és a fotók szabadon felhasználhatók, az SAP pedig elérhetővé és visszanézhetővé tette a konferencia előadásait itt.
Kapcsolódó cikkeink
A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >