SAP webinar a fogyasztói élményről: a márkák túlbecsülik a vevőik lojalitását
A Kantar kutatócég felmérése szerint a megkérdezettek 93%-a gondolja, hogy a járványhelyzet maradandó hatással volt a fogyasztói viselkedésre. Máshogy viszonyulunk a pénzhez, többet takarítunk meg, sokkal egészségtudatosabbak lettünk, máshogy gazdálkodunk az idővel. Eközben a márkák legtöbbje többet feltételez saját erejéről, mint amit a fogyasztók gondolnak róluk.
A megváltozott fogyasztói viszonyok között a helyes megközelítés az, ha a cégek nem egymásra figyelnek, hanem minden energiájukat a vevőik és dolgozóik igényeinek kiismerésére koncentrálják. Többek közt erről volt szó az SAP regionális szakmai konferenciáján, az SAP Customer Experience Summiton.
A nemzetközi webináron tárgyalt példák rácáfolnak arra a közkeletű hiedelemre, miszerint a digitalizáció felőrölné az emberi kapcsolatokat, vagy elembertelenítené az eladó-vevő viszonyt. Éppen ellenkezőleg: ha a digitális transzformáció középpontjába az embert helyezzük, akkor ma már olyan megoldások fejleszthetők, amik révén a vevő vagy éppen a munkavállaló egy valóban személyes, csak neki szóló kiszolgálás élményében részesülhet.
Az SAP CEE CX Summit legfontosabb tanulságait a mellékelt közleményben foglaltuk össze. A közlemény és a fotók szabadon felhasználhatók, az SAP pedig elérhetővé és visszanézhetővé tette a konferencia előadásait itt.
Kapcsolódó cikkeink
Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >Spanyolországban a Mercadona és a Carrefour vezet a kereskedelmi láncok között
A piaci részesedés tekintetében júliusban a Mercadona és a Carrefour…
Tovább olvasom >Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >