Salátakreációs részleget nyit a Tesco
A Tesco legújabb kezdeményezésével lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egy helyen találjanak minden hozzávalót egy személyre szabott saláta elkészítéséhez. A brit Tesco híre alapján a szupermarketlánc egy új salátakreációs részleget nyit, amely közvetlenül a közösségi média hatására jött létre.
A Tesco hivatalos közleménye szerint az új részleg három különböző szekcióra oszlik: az alapanyagok, a feltétek és az öntetek kiválasztására. Emily Hampson, a Tesco termékbeszerzési menedzsere kiemelte:
„Salátáink nem csupán köretek, hanem ízletes, teljes értékű ételek is lehetnek. Szeretnénk, ha a vásárlók kreatívan állnának hozzá az otthoni ételkészítéshez.”
A hazai Tescot a Pénzcentrum kérdezte meg, várható-e hasonló részleg Magyarországon. Magyarországon még nem tervezik az új konkrét választék bevezetését, mivel az itthoni vásárlói szokások eltérnek a brit piactól. A salátafogyasztás ugyanakkor növekvőben van, és a cég nyitott arra, hogy a jövőben esetleg bevezesse ezt a rendszert, ha látja a külföldi pozitív eredményeket.
Minden jel arra mutat, hogy a Tesco továbbra is nagy hangsúlyt fektet az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás támogatására. Az év második felében a már meglévő széles egészséges termékválaszték mellett további újdonságok bevezetése is várható. Az egészséges táplálkozás iránti érdeklődés növekedése ígéretes lehetőségeket kínál az élelmiszerpiac számára, hogy új termékeket és szolgáltatásokat kínáljon a tudatos fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >