Salátakreációs részleget nyit a Tesco
A Tesco legújabb kezdeményezésével lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egy helyen találjanak minden hozzávalót egy személyre szabott saláta elkészítéséhez. A brit Tesco híre alapján a szupermarketlánc egy új salátakreációs részleget nyit, amely közvetlenül a közösségi média hatására jött létre.
A Tesco hivatalos közleménye szerint az új részleg három különböző szekcióra oszlik: az alapanyagok, a feltétek és az öntetek kiválasztására. Emily Hampson, a Tesco termékbeszerzési menedzsere kiemelte:
„Salátáink nem csupán köretek, hanem ízletes, teljes értékű ételek is lehetnek. Szeretnénk, ha a vásárlók kreatívan állnának hozzá az otthoni ételkészítéshez.”
A hazai Tescot a Pénzcentrum kérdezte meg, várható-e hasonló részleg Magyarországon. Magyarországon még nem tervezik az új konkrét választék bevezetését, mivel az itthoni vásárlói szokások eltérnek a brit piactól. A salátafogyasztás ugyanakkor növekvőben van, és a cég nyitott arra, hogy a jövőben esetleg bevezesse ezt a rendszert, ha látja a külföldi pozitív eredményeket.
Minden jel arra mutat, hogy a Tesco továbbra is nagy hangsúlyt fektet az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás támogatására. Az év második felében a már meglévő széles egészséges termékválaszték mellett további újdonságok bevezetése is várható. Az egészséges táplálkozás iránti érdeklődés növekedése ígéretes lehetőségeket kínál az élelmiszerpiac számára, hogy új termékeket és szolgáltatásokat kínáljon a tudatos fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >57 millió forintot érő zsetonokat ad vásárlói kezébe a Tesco
Január 20. és február 16. között a vásárlások után akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Laboratóriumi marhazsírral lépne az európai piacra a Mosa Meat
A holland Mosa Meat kérelmet nyújtott be az Európai Bizottsághoz…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >United Illusions: Új fejezet nyílik a filmgyártásban Magyarországon
Január 16-án nyitotta meg kapuit United Illusions néven Magyarország első,…
Tovább olvasom >