Salátakreációs részleget nyit a Tesco
A Tesco legújabb kezdeményezésével lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egy helyen találjanak minden hozzávalót egy személyre szabott saláta elkészítéséhez. A brit Tesco híre alapján a szupermarketlánc egy új salátakreációs részleget nyit, amely közvetlenül a közösségi média hatására jött létre.
A Tesco hivatalos közleménye szerint az új részleg három különböző szekcióra oszlik: az alapanyagok, a feltétek és az öntetek kiválasztására. Emily Hampson, a Tesco termékbeszerzési menedzsere kiemelte:
„Salátáink nem csupán köretek, hanem ízletes, teljes értékű ételek is lehetnek. Szeretnénk, ha a vásárlók kreatívan állnának hozzá az otthoni ételkészítéshez.”
A hazai Tescot a Pénzcentrum kérdezte meg, várható-e hasonló részleg Magyarországon. Magyarországon még nem tervezik az új konkrét választék bevezetését, mivel az itthoni vásárlói szokások eltérnek a brit piactól. A salátafogyasztás ugyanakkor növekvőben van, és a cég nyitott arra, hogy a jövőben esetleg bevezesse ezt a rendszert, ha látja a külföldi pozitív eredményeket.
Minden jel arra mutat, hogy a Tesco továbbra is nagy hangsúlyt fektet az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás támogatására. Az év második felében a már meglévő széles egészséges termékválaszték mellett további újdonságok bevezetése is várható. Az egészséges táplálkozás iránti érdeklődés növekedése ígéretes lehetőségeket kínál az élelmiszerpiac számára, hogy új termékeket és szolgáltatásokat kínáljon a tudatos fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >