Salátakreációs részleget nyit a Tesco
A Tesco legújabb kezdeményezésével lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egy helyen találjanak minden hozzávalót egy személyre szabott saláta elkészítéséhez. A brit Tesco híre alapján a szupermarketlánc egy új salátakreációs részleget nyit, amely közvetlenül a közösségi média hatására jött létre.

Hasít a salátarészleg a briteknél
A Tesco hivatalos közleménye szerint az új részleg három különböző szekcióra oszlik: az alapanyagok, a feltétek és az öntetek kiválasztására. Emily Hampson, a Tesco termékbeszerzési menedzsere kiemelte:
„Salátáink nem csupán köretek, hanem ízletes, teljes értékű ételek is lehetnek. Szeretnénk, ha a vásárlók kreatívan állnának hozzá az otthoni ételkészítéshez.”
A hazai Tescot a Pénzcentrum kérdezte meg, várható-e hasonló részleg Magyarországon. Magyarországon még nem tervezik az új konkrét választék bevezetését, mivel az itthoni vásárlói szokások eltérnek a brit piactól. A salátafogyasztás ugyanakkor növekvőben van, és a cég nyitott arra, hogy a jövőben esetleg bevezesse ezt a rendszert, ha látja a külföldi pozitív eredményeket.
Minden jel arra mutat, hogy a Tesco továbbra is nagy hangsúlyt fektet az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás támogatására. Az év második felében a már meglévő széles egészséges termékválaszték mellett további újdonságok bevezetése is várható. Az egészséges táplálkozás iránti érdeklődés növekedése ígéretes lehetőségeket kínál az élelmiszerpiac számára, hogy új termékeket és szolgáltatásokat kínáljon a tudatos fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >