Salátakreációs részleget nyit a Tesco
A Tesco legújabb kezdeményezésével lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egy helyen találjanak minden hozzávalót egy személyre szabott saláta elkészítéséhez. A brit Tesco híre alapján a szupermarketlánc egy új salátakreációs részleget nyit, amely közvetlenül a közösségi média hatására jött létre.

Hasít a salátarészleg a briteknél
A Tesco hivatalos közleménye szerint az új részleg három különböző szekcióra oszlik: az alapanyagok, a feltétek és az öntetek kiválasztására. Emily Hampson, a Tesco termékbeszerzési menedzsere kiemelte:
„Salátáink nem csupán köretek, hanem ízletes, teljes értékű ételek is lehetnek. Szeretnénk, ha a vásárlók kreatívan állnának hozzá az otthoni ételkészítéshez.”
A hazai Tescot a Pénzcentrum kérdezte meg, várható-e hasonló részleg Magyarországon. Magyarországon még nem tervezik az új konkrét választék bevezetését, mivel az itthoni vásárlói szokások eltérnek a brit piactól. A salátafogyasztás ugyanakkor növekvőben van, és a cég nyitott arra, hogy a jövőben esetleg bevezesse ezt a rendszert, ha látja a külföldi pozitív eredményeket.
Minden jel arra mutat, hogy a Tesco továbbra is nagy hangsúlyt fektet az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás támogatására. Az év második felében a már meglévő széles egészséges termékválaszték mellett további újdonságok bevezetése is várható. Az egészséges táplálkozás iránti érdeklődés növekedése ígéretes lehetőségeket kínál az élelmiszerpiac számára, hogy új termékeket és szolgáltatásokat kínáljon a tudatos fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >