Salátabárt nyit üzleteiben az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kb. 100 üzletében tervez salátabárt indítani még az év vége előtt. A döntést néhány kiválasztott üzletben sikerrel zárult kísérleti projekt alapozta meg. A salátabár a cég frissárurészlegéhez tartozik, és 100%-ban természetes, mesterséges tartósítószereket nem tartalmazó salátákat kínál.
A választékban vegyes saláták – tésztasaláta, quinoa-saláta, nizzai saláta és amerikai káposztasaláta –, négyféle feltét (hummus, falafel, paradicsomos fehérbab és füstölt csirkehús) és kétféle öntet (mézes-mustáros-bazsalikomos és vegyes magos) szerepel.
A lánc a kínálatot négyhetente tervezi frissíteni és az aktuális szezonális hozzávalókkal kiigazítani. A vásárlók számára a saláták S, M és L méretben lesznek elérhetők fix áron, azonnali fogyasztásra, de akár elvitelre is.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hat nyelven érhető el az Albert Heijn alkalmazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
