Salátabárt nyit üzleteiben az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kb. 100 üzletében tervez salátabárt indítani még az év vége előtt. A döntést néhány kiválasztott üzletben sikerrel zárult kísérleti projekt alapozta meg. A salátabár a cég frissárurészlegéhez tartozik, és 100%-ban természetes, mesterséges tartósítószereket nem tartalmazó salátákat kínál.
A választékban vegyes saláták – tésztasaláta, quinoa-saláta, nizzai saláta és amerikai káposztasaláta –, négyféle feltét (hummus, falafel, paradicsomos fehérbab és füstölt csirkehús) és kétféle öntet (mézes-mustáros-bazsalikomos és vegyes magos) szerepel.
A lánc a kínálatot négyhetente tervezi frissíteni és az aktuális szezonális hozzávalókkal kiigazítani. A vásárlók számára a saláták S, M és L méretben lesznek elérhetők fix áron, azonnali fogyasztásra, de akár elvitelre is.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >