Sajátmárkás, újrahasznosított papírtermékeket mutatott be a Kifli.hu
Magyarországon is elérhetővé vált a Moddia PureCycle, a Kifli.hu saját márkás Moddia termékcsaládjának új, környezettudatos kínálata. Az új márka újrahasznosított kartondobozból és papírzsacskóból készült papírzsebkendőt, konyhai törlőt és toalettpapírt kínál a vásárlóknak.
Káros vegyszerek nélkül készülő, a hagyományos papírtermékek életciklusát meghosszabbító termékcsaládot vezetett be a Kifli.hu. A korábban hulladéknak tekintett anyagokból készülő, természetes, fehérítetlen barna színű puha, tartós papírtermékekek, papírzsebkendő, konyhai törlő és toalettpapír, kartondobozok és papírzacskók újrahasznosított rostjaiból készülnek. A termékek csomagolása 60 százalékban újrahasznosított műanyagból áll, a papírzsebkendők pedig 100 százalékban újrahasznosított anyagból készült dobozokban kerülnek forgalomba.
„A fenntarthatóság a Kifli.hu egyik alappillére”
– mondta Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
„Minden döntésünk előtt egy egyszerű kérdést teszünk fel: van-e fenntarthatóbb alternatíva. A Moddia PureCycle bizonyítja, hogy a magas minőségű, környezetbarát termékek megfizethetők is lehetnek. Célunk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a felelős választás lehetőségét”
– tette hozzá.
A hagyományos papírtermékeket gyakran erős vegyianyagok fehérítő kezelésének vetik alá. A Moddia PureCycle termékeinek, természetes barna színe a minimális vegyszerfelhasználást jelzi. Az újrahasznosított alapanyagokat ráadásul úgy dolgozzák fel, hogy azok megtartsák természetes puhaságukat és tartósságukat, bizonyítva, hogy a környezetbarát megoldások nem jelentik a minőség csökkenését.
A Rohlík-csoportba tartozó Kifli.hu saját márkás kínálatának bővítése része a vállalat stratégiájának, amely a prémium minőségű termékeket kedvező áron kívánja elérhetővé tenni a vásárlók számára.
Az online szupermarket portfóliója már több mint 350 saját márkás terméket tartalmaz, olyan márkanevek alatt, mint Miil, Dacello, Ubomi, Pappudia, Yutto, Kitchin, Pauu, valamint a gyermekekre fókuszáló Lambini és Moddia Baby. A transzparens és felelős kereskedelem a vásárlók számára is mind nagyobb értéket jelent, egyre többen keresnek olyan termékeket, amelyek a környezetvédelem alapelveinek is megfelelnek.
„Hisszük, hogy a termékek élete nem ér véget a szemetesnél”
– hangsúlyozta Szalma Rita.
„Annak érdekében, hogy a teljes körforgás megteremtése érdekében az egyébként szemétbe kerülő anyagoknak megbízható napi használati cikkek formájában is vissza kell térniük vásárlóinkhoz”
– tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >