Sajátmárkás, újrahasznosított papírtermékeket mutatott be a Kifli.hu
Magyarországon is elérhetővé vált a Moddia PureCycle, a Kifli.hu saját márkás Moddia termékcsaládjának új, környezettudatos kínálata. Az új márka újrahasznosított kartondobozból és papírzsacskóból készült papírzsebkendőt, konyhai törlőt és toalettpapírt kínál a vásárlóknak.
Káros vegyszerek nélkül készülő, a hagyományos papírtermékek életciklusát meghosszabbító termékcsaládot vezetett be a Kifli.hu. A korábban hulladéknak tekintett anyagokból készülő, természetes, fehérítetlen barna színű puha, tartós papírtermékekek, papírzsebkendő, konyhai törlő és toalettpapír, kartondobozok és papírzacskók újrahasznosított rostjaiból készülnek. A termékek csomagolása 60 százalékban újrahasznosított műanyagból áll, a papírzsebkendők pedig 100 százalékban újrahasznosított anyagból készült dobozokban kerülnek forgalomba.
„A fenntarthatóság a Kifli.hu egyik alappillére”
– mondta Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
„Minden döntésünk előtt egy egyszerű kérdést teszünk fel: van-e fenntarthatóbb alternatíva. A Moddia PureCycle bizonyítja, hogy a magas minőségű, környezetbarát termékek megfizethetők is lehetnek. Célunk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a felelős választás lehetőségét”
– tette hozzá.
A hagyományos papírtermékeket gyakran erős vegyianyagok fehérítő kezelésének vetik alá. A Moddia PureCycle termékeinek, természetes barna színe a minimális vegyszerfelhasználást jelzi. Az újrahasznosított alapanyagokat ráadásul úgy dolgozzák fel, hogy azok megtartsák természetes puhaságukat és tartósságukat, bizonyítva, hogy a környezetbarát megoldások nem jelentik a minőség csökkenését.
A Rohlík-csoportba tartozó Kifli.hu saját márkás kínálatának bővítése része a vállalat stratégiájának, amely a prémium minőségű termékeket kedvező áron kívánja elérhetővé tenni a vásárlók számára.
Az online szupermarket portfóliója már több mint 350 saját márkás terméket tartalmaz, olyan márkanevek alatt, mint Miil, Dacello, Ubomi, Pappudia, Yutto, Kitchin, Pauu, valamint a gyermekekre fókuszáló Lambini és Moddia Baby. A transzparens és felelős kereskedelem a vásárlók számára is mind nagyobb értéket jelent, egyre többen keresnek olyan termékeket, amelyek a környezetvédelem alapelveinek is megfelelnek.
„Hisszük, hogy a termékek élete nem ér véget a szemetesnél”
– hangsúlyozta Szalma Rita.
„Annak érdekében, hogy a teljes körforgás megteremtése érdekében az egyébként szemétbe kerülő anyagoknak megbízható napi használati cikkek formájában is vissza kell térniük vásárlóinkhoz”
– tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >