Sajátmárkás ásványvízzel és sörrel készül a Tesco a hőségre
Az elmúlt néhány nap kánikulájának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tescóban. Az áruházlánc vonzó akciókkal készült a hőségre, a legmelegebb napokon kedvező áron kínálta a különböző ízesítésű ásványvizeket, söröket és jégkrémeket.
Az igazi nyári időjárás eredményeképpen egyes napokon megháromszorozódott az értékesített ásványvíz mennyisége a Tescóban. A legnagyobb forgalmat bonyolító napokon számos márkát akciós áron kínált az áruházlánc, ám a többi napon is a szokásos mennyiség kétszerese fogyott, mióta beköszöntött az igazi nyár. A vásárlók elsősorban a sajátmárkás és az ízesített vizeket részesítették előnyben, ez utóbbiak népszerűsége folyamatosan növekszik.
A víz mellett persze jobban fogyott a sör is, amiből a Tescóban minden eddiginél szélesebb választék kapható. Egyre népszerűbbek a nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök, hiszen ezek ár-érték aránya nagyon kedvező. A fogyasztók szívesen vásárolják a könnyű, 3-4% alkoholtartalmú világos söröket, de a nyár klasszikusai egyértelműen a gyümölcsös ízesítésű, 2% alkoholtartalmú változatok. Ezekből, a klasszikus citromízű mellett, idén már bodzás, narancsos, almás és grépfrútos is kapható, és árban is minden vásárló megtalálhatja a számára legmegfelelőbb terméket. A Tesco sörből is kínál sajátmárkás változatokat, a választékban alkoholmentes termék is szerepel.
Igazi különlegesség a cider, azaz almabor vagy almasör, ebből a Tesco üzleteiben kapható egy kizárólag természetes összetevőket tartalmazó skandináv változat, amely valódi almalé erjesztésével készül. Ezt az üdítő, szénsavas, alkoholos italt általában jégre töltve szervírozzák, így nyeri el optimális fogyasztási hőmérsékletét, és ma már a klasszikus almaíz mellett körtés, bodzás és egyéb ízekben is kapható. A meleg napokra a Tesco legnagyobb áruházaiban száznál is többféle különböző jégkrémből válogathatnak a vásárlók. Ebből a termékfajtából is a sajátmárkás változatok a legnépszerűbbek, idén főleg a tölcséres, pálcás és szendvics formájú jégkrémeket keresik a fogyasztók.
A Tesco július közepétől folyamatosan akciós árakkal kedvez a vásárlóknak, a kínálatból mindenki megtalálhatja a számára legvonzóbbat. Augusztus közepén vadonatúj jégkrém márka érkezik a Tesco üzleteibe, a ChokaBlok minőségét tekintve prémium kategóriás termék, amelyet négyféle ízben, elérhető áron, kizárólag a Tescóban lehet majd megvásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >