Sajátmárkás ásványvízzel és sörrel készül a Tesco a hőségre
Az elmúlt néhány nap kánikulájának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tescóban. Az áruházlánc vonzó akciókkal készült a hőségre, a legmelegebb napokon kedvező áron kínálta a különböző ízesítésű ásványvizeket, söröket és jégkrémeket.
Az igazi nyári időjárás eredményeképpen egyes napokon megháromszorozódott az értékesített ásványvíz mennyisége a Tescóban. A legnagyobb forgalmat bonyolító napokon számos márkát akciós áron kínált az áruházlánc, ám a többi napon is a szokásos mennyiség kétszerese fogyott, mióta beköszöntött az igazi nyár. A vásárlók elsősorban a sajátmárkás és az ízesített vizeket részesítették előnyben, ez utóbbiak népszerűsége folyamatosan növekszik.
A víz mellett persze jobban fogyott a sör is, amiből a Tescóban minden eddiginél szélesebb választék kapható. Egyre népszerűbbek a nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök, hiszen ezek ár-érték aránya nagyon kedvező. A fogyasztók szívesen vásárolják a könnyű, 3-4% alkoholtartalmú világos söröket, de a nyár klasszikusai egyértelműen a gyümölcsös ízesítésű, 2% alkoholtartalmú változatok. Ezekből, a klasszikus citromízű mellett, idén már bodzás, narancsos, almás és grépfrútos is kapható, és árban is minden vásárló megtalálhatja a számára legmegfelelőbb terméket. A Tesco sörből is kínál sajátmárkás változatokat, a választékban alkoholmentes termék is szerepel.
Igazi különlegesség a cider, azaz almabor vagy almasör, ebből a Tesco üzleteiben kapható egy kizárólag természetes összetevőket tartalmazó skandináv változat, amely valódi almalé erjesztésével készül. Ezt az üdítő, szénsavas, alkoholos italt általában jégre töltve szervírozzák, így nyeri el optimális fogyasztási hőmérsékletét, és ma már a klasszikus almaíz mellett körtés, bodzás és egyéb ízekben is kapható. A meleg napokra a Tesco legnagyobb áruházaiban száznál is többféle különböző jégkrémből válogathatnak a vásárlók. Ebből a termékfajtából is a sajátmárkás változatok a legnépszerűbbek, idén főleg a tölcséres, pálcás és szendvics formájú jégkrémeket keresik a fogyasztók.
A Tesco július közepétől folyamatosan akciós árakkal kedvez a vásárlóknak, a kínálatból mindenki megtalálhatja a számára legvonzóbbat. Augusztus közepén vadonatúj jégkrém márka érkezik a Tesco üzleteibe, a ChokaBlok minőségét tekintve prémium kategóriás termék, amelyet négyféle ízben, elérhető áron, kizárólag a Tescóban lehet majd megvásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >