Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját Lisszabonban és Portóban, miután megszüntette hét évig tartó együttműködését a Glovo-féle Mercadãóval. Az új platform célja teljes körű márkaélmény biztosítása, beleértve az in-store promóciók megjelenítését és az O Meu Pingo Doce hűségprogram integrálását is.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő úgy látja, hogy a vásárlói élmény teljességét, a vásárlókkal folytatott interakciók kontrollját és a márka megjelenésének egységességét kizárólag saját rendszerrel tudja garantálni.
A házhoz szállítást külsős, harmadik fél végzi az aznapi szolgáltatásra összpontosítva.
Az online értékesítés több lépcsőben indul el, keresleti alapon terjeszkedik további régiókban, és nyáron országos „click & collect” lehetőséggel bővül.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >