Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját Lisszabonban és Portóban, miután megszüntette hét évig tartó együttműködését a Glovo-féle Mercadãóval. Az új platform célja teljes körű márkaélmény biztosítása, beleértve az in-store promóciók megjelenítését és az O Meu Pingo Doce hűségprogram integrálását is.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő úgy látja, hogy a vásárlói élmény teljességét, a vásárlókkal folytatott interakciók kontrollját és a márka megjelenésének egységességét kizárólag saját rendszerrel tudja garantálni.
A házhoz szállítást külsős, harmadik fél végzi az aznapi szolgáltatásra összpontosítva.
Az online értékesítés több lépcsőben indul el, keresleti alapon terjeszkedik további régiókban, és nyáron országos „click & collect” lehetőséggel bővül.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: az áremelkedés üteme 2026 elején mérséklődhet tartósan a jegybanki toleranciasávba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Tesco újra együtt támogatja az Élelmiszerbank munkáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >