Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját Lisszabonban és Portóban, miután megszüntette hét évig tartó együttműködését a Glovo-féle Mercadãóval. Az új platform célja teljes körű márkaélmény biztosítása, beleértve az in-store promóciók megjelenítését és az O Meu Pingo Doce hűségprogram integrálását is.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő úgy látja, hogy a vásárlói élmény teljességét, a vásárlókkal folytatott interakciók kontrollját és a márka megjelenésének egységességét kizárólag saját rendszerrel tudja garantálni.
A házhoz szállítást külsős, harmadik fél végzi az aznapi szolgáltatásra összpontosítva.
Az online értékesítés több lépcsőben indul el, keresleti alapon terjeszkedik további régiókban, és nyáron országos „click & collect” lehetőséggel bővül.
Kapcsolódó cikkeink
Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >