Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját Lisszabonban és Portóban, miután megszüntette hét évig tartó együttműködését a Glovo-féle Mercadãóval. Az új platform célja teljes körű márkaélmény biztosítása, beleértve az in-store promóciók megjelenítését és az O Meu Pingo Doce hűségprogram integrálását is.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő úgy látja, hogy a vásárlói élmény teljességét, a vásárlókkal folytatott interakciók kontrollját és a márka megjelenésének egységességét kizárólag saját rendszerrel tudja garantálni.
A házhoz szállítást külsős, harmadik fél végzi az aznapi szolgáltatásra összpontosítva.
Az online értékesítés több lépcsőben indul el, keresleti alapon terjeszkedik további régiókban, és nyáron országos „click & collect” lehetőséggel bővül.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >