Saját néven nyit áruházat Tokióban a Tesco
A nagy-britanniai élelmiszerlánc már több mint száz szupermarkettel van jelen az ázsiai országban Tsurukame néven.
Idén további 35 új egységet tervez nyitni Japánban az
Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketlánca. A Tescónak már 106 áruháza van
az országban Tsurukame néven, de most úgy döntött, hogy saját néven is piacra
lép. A Tesco azután döntött a terjeszkedés kiszélesítéséről, hogy jelentősen
bővült a kiskereskedelmi költés Japánban. Az új Express áruházak kisebb
méretűek lesznek, mint a már meglévő Tsurukame szupermarketek.
A japán kiskereskedelmi szektorban nagy verseny zajlik,
számos szereplő harcol a piacvezető 7-Eleven és Lawsons láncokkal. A Tesco már
3300 embert foglalkoztat az ázsiai országban, ahol megvette a C Two- diszkont
szupermarketcsoportot 2003-ban.
A brit élelmiszerlánc háromezer szupermarkettel van jelen a
globális piacon, 1800 áruházat működtet Nagy-Britanniában és további 25 ezer
munkahely létesítését tervezi 2007-ben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >