Saját néven nyit áruházat Tokióban a Tesco
A nagy-britanniai élelmiszerlánc már több mint száz szupermarkettel van jelen az ázsiai országban Tsurukame néven.
Idén további 35 új egységet tervez nyitni Japánban az
Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketlánca. A Tescónak már 106 áruháza van
az országban Tsurukame néven, de most úgy döntött, hogy saját néven is piacra
lép. A Tesco azután döntött a terjeszkedés kiszélesítéséről, hogy jelentősen
bővült a kiskereskedelmi költés Japánban. Az új Express áruházak kisebb
méretűek lesznek, mint a már meglévő Tsurukame szupermarketek.
A japán kiskereskedelmi szektorban nagy verseny zajlik,
számos szereplő harcol a piacvezető 7-Eleven és Lawsons láncokkal. A Tesco már
3300 embert foglalkoztat az ázsiai országban, ahol megvette a C Two- diszkont
szupermarketcsoportot 2003-ban.
A brit élelmiszerlánc háromezer szupermarkettel van jelen a
globális piacon, 1800 áruházat működtet Nagy-Britanniában és további 25 ezer
munkahely létesítését tervezi 2007-ben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >