Saját márkával hódít a Coop Dániában
A Coop Denmark bevezette saját márkás organikus élelmiszereit. A 150 termékből álló új brand a 365 nevet kapta, ahogy a cég fogalmaz: „Könnyűvé tesszük a gazdaságos életet, minden nap”. A fejlesztéssel a cég mintegy 13,4 millió eurós bevételnövekedésre számít. Az organikus élelmiszerek iránt folyamatosan nő az igény Dániában. Jelenleg az organikus termékek a dán Coop eladásainak 7%-át teszik ki, az előrejelzések szerint ezzel a beruházással elérhetik jövőre a 15%-ot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >