Saját márkával hódít a Coop Dániában
A Coop Denmark bevezette saját márkás organikus élelmiszereit. A 150 termékből álló új brand a 365 nevet kapta, ahogy a cég fogalmaz: „Könnyűvé tesszük a gazdaságos életet, minden nap”. A fejlesztéssel a cég mintegy 13,4 millió eurós bevételnövekedésre számít. Az organikus élelmiszerek iránt folyamatosan nő az igény Dániában. Jelenleg az organikus termékek a dán Coop eladásainak 7%-át teszik ki, az előrejelzések szerint ezzel a beruházással elérhetik jövőre a 15%-ot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >