Saját márkával hódít a Coop Dániában
A Coop Denmark bevezette saját márkás organikus élelmiszereit. A 150 termékből álló új brand a 365 nevet kapta, ahogy a cég fogalmaz: „Könnyűvé tesszük a gazdaságos életet, minden nap”. A fejlesztéssel a cég mintegy 13,4 millió eurós bevételnövekedésre számít. Az organikus élelmiszerek iránt folyamatosan nő az igény Dániában. Jelenleg az organikus termékek a dán Coop eladásainak 7%-át teszik ki, az előrejelzések szerint ezzel a beruházással elérhetik jövőre a 15%-ot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >