Saját márkával hódít a Coop Dániában
A Coop Denmark bevezette saját márkás organikus élelmiszereit. A 150 termékből álló új brand a 365 nevet kapta, ahogy a cég fogalmaz: „Könnyűvé tesszük a gazdaságos életet, minden nap”. A fejlesztéssel a cég mintegy 13,4 millió eurós bevételnövekedésre számít. Az organikus élelmiszerek iránt folyamatosan nő az igény Dániában. Jelenleg az organikus termékek a dán Coop eladásainak 7%-át teszik ki, az előrejelzések szerint ezzel a beruházással elérhetik jövőre a 15%-ot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >