Saját márkás tisztítószer és újrahasznosítható flakonok az Alditól
Az Aldi UK bejelentette, hogy hamarosan piacra dobja saját márkás tisztítószereit és újrahasználható spray-s flakonjait. A cég a Power Force márka alatt jön ki az új termékekkel.

Az újratölthető flakonokkal a környezetet védjük
A folyékony tisztítószer-koncentrátumokkal legalább 4 alkalommal lehet újratölteni a flakonokat minőségvesztés nélkül.
A lépéssel az Aldi évi 550 tonna egyszer használatos műanyaggal csökkenti plasztikfelhasználását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >