Saját márkás tisztítószer és újrahasznosítható flakonok az Alditól
Az Aldi UK bejelentette, hogy hamarosan piacra dobja saját márkás tisztítószereit és újrahasználható spray-s flakonjait. A cég a Power Force márka alatt jön ki az új termékekkel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/09/aldi-uk-to-launch-own-brand-concentrated-cleaning-liquids-and-reusable-bottles-300x174.jpg)
Az újratölthető flakonokkal a környezetet védjük
A folyékony tisztítószer-koncentrátumokkal legalább 4 alkalommal lehet újratölteni a flakonokat minőségvesztés nélkül.
A lépéssel az Aldi évi 550 tonna egyszer használatos műanyaggal csökkenti plasztikfelhasználását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >