Saját márkás tejjel támogatja a német gazdákat a Netto
Augusztustól kapható az Edekához tartozó Netto diszkontlánc üzleteiben az a 1,5%-os zsírtartalmú tej, amelynek márkaneve „Ein Herz für Erzeuger”, Egy szív a gazdálkodókért.
A kereskedelmi láncminden liter
eladott "Ein Herz für Erzeuger" tej után 10
eurócentet fizet a helyi gazdaszervezeteknek, a résztvevők
szerint így biztosítható egy magasabb átvételi
ár és a termelők számára egy stabilabb
pénzügyi háttér. A Netto úgy
tervezi, megfelelő partnerekkel kibővítené a márkát
és nemcsak tejet, hanem sajtot és vajat is kínálnának
a tejtermelőkért dobogó szív márkaneve
alatt.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >