Saját márkás tejjel támogatja a német gazdákat a Netto
Augusztustól kapható az Edekához tartozó Netto diszkontlánc üzleteiben az a 1,5%-os zsírtartalmú tej, amelynek márkaneve „Ein Herz für Erzeuger”, Egy szív a gazdálkodókért.
A kereskedelmi láncminden liter
eladott "Ein Herz für Erzeuger" tej után 10
eurócentet fizet a helyi gazdaszervezeteknek, a résztvevők
szerint így biztosítható egy magasabb átvételi
ár és a termelők számára egy stabilabb
pénzügyi háttér. A Netto úgy
tervezi, megfelelő partnerekkel kibővítené a márkát
és nemcsak tejet, hanem sajtot és vajat is kínálnának
a tejtermelőkért dobogó szív márkaneve
alatt.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >