Saját márkás tejjel támogatja a német gazdákat a Netto
Augusztustól kapható az Edekához tartozó Netto diszkontlánc üzleteiben az a 1,5%-os zsírtartalmú tej, amelynek márkaneve „Ein Herz für Erzeuger”, Egy szív a gazdálkodókért.
A kereskedelmi láncminden liter
eladott "Ein Herz für Erzeuger" tej után 10
eurócentet fizet a helyi gazdaszervezeteknek, a résztvevők
szerint így biztosítható egy magasabb átvételi
ár és a termelők számára egy stabilabb
pénzügyi háttér. A Netto úgy
tervezi, megfelelő partnerekkel kibővítené a márkát
és nemcsak tejet, hanem sajtot és vajat is kínálnának
a tejtermelőkért dobogó szív márkaneve
alatt.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >