Saját márkás tejjel támogatja a német gazdákat a Netto
Augusztustól kapható az Edekához tartozó Netto diszkontlánc üzleteiben az a 1,5%-os zsírtartalmú tej, amelynek márkaneve „Ein Herz für Erzeuger”, Egy szív a gazdálkodókért.
A kereskedelmi láncminden liter
eladott "Ein Herz für Erzeuger" tej után 10
eurócentet fizet a helyi gazdaszervezeteknek, a résztvevők
szerint így biztosítható egy magasabb átvételi
ár és a termelők számára egy stabilabb
pénzügyi háttér. A Netto úgy
tervezi, megfelelő partnerekkel kibővítené a márkát
és nemcsak tejet, hanem sajtot és vajat is kínálnának
a tejtermelőkért dobogó szív márkaneve
alatt.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >