Saját márkás tejjel támogatja a német gazdákat a Netto
Augusztustól kapható az Edekához tartozó Netto diszkontlánc üzleteiben az a 1,5%-os zsírtartalmú tej, amelynek márkaneve „Ein Herz für Erzeuger”, Egy szív a gazdálkodókért.
A kereskedelmi láncminden liter
eladott "Ein Herz für Erzeuger" tej után 10
eurócentet fizet a helyi gazdaszervezeteknek, a résztvevők
szerint így biztosítható egy magasabb átvételi
ár és a termelők számára egy stabilabb
pénzügyi háttér. A Netto úgy
tervezi, megfelelő partnerekkel kibővítené a márkát
és nemcsak tejet, hanem sajtot és vajat is kínálnának
a tejtermelőkért dobogó szív márkaneve
alatt.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >