Saját márkás tejjel csökkenti az emissziót a Lidl Németország
A Lidl Németország népszerűsíti a klímavédelmet ellátási láncában.

Minden liter tejjel csökkentenék a GHG-k kibocsájtását
A retailer arra bátorítja a saját márkás Ein Gute Stück Bayern termékeinek alapanyagait biztosító gazdákat, hogy 2021-hez képest 2026-ra legalább 26%-kal csökkentsék minden liter tejjel az üvegházhatású gázok kibocsájtását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: összefogás a fővárossal a klímasemlegesség jegyében
Budapest Főváros és a K&H Bank aláírta azt az együttműködési…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
NGM: tovább dübörög a turizmus – májusban több mint 1,7 millió turista érkezett a hazai szálláshelyekre
A kormány folyamatosan azon dolgozik, hogy egyre több külföldi vendéget…
Tovább olvasom >