Saját márkás tejjel csökkenti az emissziót a Lidl Németország
A Lidl Németország népszerűsíti a klímavédelmet ellátási láncában.

Minden liter tejjel csökkentenék a GHG-k kibocsájtását
A retailer arra bátorítja a saját márkás Ein Gute Stück Bayern termékeinek alapanyagait biztosító gazdákat, hogy 2021-hez képest 2026-ra legalább 26%-kal csökkentsék minden liter tejjel az üvegházhatású gázok kibocsájtását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vakrepülés?
Ne értse félre senki, nem a repülőrajtnak kívánok ellentmondani, sosem…
Tovább olvasom >Mit tanulhat egy cégvezető a világ végén? Interjú Müller Kornéllal, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetőjével
Tele van különleges utazási tervekkel, és egészen elképesztő helyekre jutott…
Tovább olvasom >