Saját márkás tejjel csökkenti az emissziót a Lidl Németország
A Lidl Németország népszerűsíti a klímavédelmet ellátási láncában.

Minden liter tejjel csökkentenék a GHG-k kibocsájtását
A retailer arra bátorítja a saját márkás Ein Gute Stück Bayern termékeinek alapanyagait biztosító gazdákat, hogy 2021-hez képest 2026-ra legalább 26%-kal csökkentsék minden liter tejjel az üvegházhatású gázok kibocsájtását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Az öntözésen múlhat a mezőgazdaság jövedelemtermelő képessége
Egyre jelentősebb vízhiány vár Európára, ezért az öntözésen és a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >