Saját márkás növényi alapú húspótlókat dob piacra a Kroger
A Simpe Truth márka alatt jelenteti meg növényi alapú húspótló alternatív termékeit a Kroger.
A Simple Truth az USA vezető természetes és organikus márkája, amely gyors iramban növekszik. A lépés jól tükrözi a cég gyors alkalmazkodóképességét a változó vásárlói attitűdhöz, hiszen az új termékekkel a Kroger az egészséges életmódot támogatja, ami egyre több fogyasztó igényére reflektál.
Az új termékcsaládban olyan produktumok találhatóak, mint a húsmentes burgerek és kolbászok, valamint tejmentes krémsajtok és élesztők.
Kapcsolódó cikkeink
Szellemkonyhát nyitott a Kroger két üzletében
A Kroger Co. szellemkonyhát – tehát vendégteret nélkülöző, kizárólag elvitelre,…
Tovább olvasom >Kényelem = biztonság: convenience a járvány alatt és után
A kényelem utáni vágy egy szimpla, emberi igény, amely a…
Tovább olvasom >Kiterjeszti növényi termékeinek sorát a Kroger
Még több terméket ad Simple Truth nevű, egy éve elindított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Planet Budapest 2021: a legjelentősebb fenntarthatósági kihívások
A magyarok közel 80 százaléka szerint a lakosságnak, a vállalatoknak…
Tovább olvasom >Magyar bor nyert nagyaranyérmet az Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen
Nagyaranyérmet nyert a Moszkvában megrendezett Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen (EAWSC)…
Tovább olvasom >Elindult a nevezés a Brillante párlatversenyre
Elindult a nevezés a Brillante – 2021 elnevezésű nemzetközi párlatversenyre,…
Tovább olvasom >