Saját márkás növényi alapú húspótlókat dob piacra a Kroger
A Simpe Truth márka alatt jelenteti meg növényi alapú húspótló alternatív termékeit a Kroger.
A Simple Truth az USA vezető természetes és organikus márkája, amely gyors iramban növekszik. A lépés jól tükrözi a cég gyors alkalmazkodóképességét a változó vásárlói attitűdhöz, hiszen az új termékekkel a Kroger az egészséges életmódot támogatja, ami egyre több fogyasztó igényére reflektál.
Az új termékcsaládban olyan produktumok találhatóak, mint a húsmentes burgerek és kolbászok, valamint tejmentes krémsajtok és élesztők.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >