Saját márkás növényi alapú húspótlókat dob piacra a Kroger
A Simpe Truth márka alatt jelenteti meg növényi alapú húspótló alternatív termékeit a Kroger.
A Simple Truth az USA vezető természetes és organikus márkája, amely gyors iramban növekszik. A lépés jól tükrözi a cég gyors alkalmazkodóképességét a változó vásárlói attitűdhöz, hiszen az új termékekkel a Kroger az egészséges életmódot támogatja, ami egyre több fogyasztó igényére reflektál.
Az új termékcsaládban olyan produktumok találhatóak, mint a húsmentes burgerek és kolbászok, valamint tejmentes krémsajtok és élesztők.
Kapcsolódó cikkeink
USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >