Saját márkás növényi alapú húspótlókat dob piacra a Kroger
A Simpe Truth márka alatt jelenteti meg növényi alapú húspótló alternatív termékeit a Kroger.
A Simple Truth az USA vezető természetes és organikus márkája, amely gyors iramban növekszik. A lépés jól tükrözi a cég gyors alkalmazkodóképességét a változó vásárlói attitűdhöz, hiszen az új termékekkel a Kroger az egészséges életmódot támogatja, ami egyre több fogyasztó igényére reflektál.
Az új termékcsaládban olyan produktumok találhatóak, mint a húsmentes burgerek és kolbászok, valamint tejmentes krémsajtok és élesztők.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >