Saját márkás mobilszolgáltatást indít a Lidl
Az év első hónapjaiban újabb mobilmárkával bővülhet a hazai paletta, saját márkás mobilszolgáltatás értékesítésébe kezd ugyanis a Lidl áruházlánc.
Az üzlethálózat nem lesz virtuális mobilszolgáltató, az üzleti modell a 2009-ben piacra lépett Postafonhoz hasonlítható, vagyis egyedi, kizárólag a Lidl számára kialakított tarifák lesznek elérhetők a kínálatban, az ügyfél pedig valójában nem az üzlethálózattal szerződik vásárláskor, hanem a mobilszolgáltatóval.
A hwsw.hu információi szerint a várhatóan az év első negyedében megjelenő szolgáltatás valamilyen formában minden Lidl-áruházban elérhető lesz, ez jelenleg országszerte 148 értékesítési pontot jelent.
A hírek szerint a választékban önálló SIM-csomagok és készülékekkel egybecsomagolt ajánlatok is lesznek, a kezdeti, elsősorban belépőszintű és középkategóriás mobilokból álló kínálat idővel a tervek szerint felső kategóriás telefonokkal is bővül. Az egyelőre nem világos, hogy a mobiltelefonokat a társaság saját csatornáin keresztül szerzi be, vagy a készülékeket is a szerződött operátor szállítja a bolthálózat számára.
A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása várhatóan elsősorban hangszolgáltatást tartalmaz, méghozzá kizárólag feltöltőkártyás konstrukcióban. A többféle tarifacsomagban elérhető ajánlatokról egyelőre további részlet nem derült ki, valamint a cég stratégiai tervei sem ismertek. Az alapvetően telített magyar mobilhangpiacon a cégnek kevés mozgástere maradt az új ügyfélkör felépítésére, a Lidl – amennyiben kellően vonzó ajánlatokat kínál ügyfeleinek – csak a már piacon lévő szolgáltatóktól csábíthat el ügyfeleket – írta a hwsw.hu.
(mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >