Saját márkás mobilszolgáltatást indít a Lidl

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 01. 10. 12:20

Az év első hónapjaiban újabb mobilmárkával bővülhet a hazai paletta, saját márkás mobilszolgáltatás értékesítésébe kezd ugyanis a Lidl áruházlánc.

Az üzlethálózat nem lesz virtuális mobilszolgáltató, az üzleti modell a 2009-ben piacra lépett Postafonhoz hasonlítható, vagyis egyedi, kizárólag a Lidl számára kialakított tarifák lesznek elérhetők a kínálatban, az ügyfél pedig valójában nem az üzlethálózattal szerződik vásárláskor, hanem a mobilszolgáltatóval.

A hwsw.hu információi szerint a várhatóan az év első negyedében megjelenő szolgáltatás valamilyen formában minden Lidl-áruházban elérhető lesz, ez jelenleg országszerte 148 értékesítési pontot jelent.

A hírek szerint a választékban önálló SIM-csomagok és készülékekkel egybecsomagolt ajánlatok is lesznek, a kezdeti, elsősorban belépőszintű és középkategóriás mobilokból álló kínálat idővel a tervek szerint felső kategóriás telefonokkal is bővül. Az egyelőre nem világos, hogy a mobiltelefonokat a társaság saját csatornáin keresztül szerzi be, vagy a készülékeket is a szerződött operátor szállítja a bolthálózat számára.

A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása várhatóan elsősorban hangszolgáltatást tartalmaz, méghozzá kizárólag feltöltőkártyás konstrukcióban. A többféle tarifacsomagban elérhető ajánlatokról egyelőre további részlet nem derült ki, valamint a cég stratégiai tervei sem ismertek. Az alapvetően telített magyar mobilhangpiacon a cégnek kevés mozgástere maradt az új ügyfélkör felépítésére, a Lidl – amennyiben kellően vonzó ajánlatokat kínál ügyfeleinek – csak a már piacon lévő szolgáltatóktól csábíthat el ügyfeleket – írta a hwsw.hu.

(mmonline.hu)

Kapcsolódó cikkeink