Saját márkás készétel-brand a DIA-tól
Új, saját márkás készétel-brandet dobott piacra a DIA. A spanyol kiskereskedő új brandje az Al punto márka alatt fut majd.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/10/dia-launches-private-label-ready-made-meal-brand-al-punto-300x174.jpg)
Csak megmelegíted és kész
A termékekhez receptek is tartoznak, köztük olyanok, mint a mandulás gazpacho, a salmorejo, a spanyol omlett, vagy a ham croquette. A választékban találhatunk olyan ételeket is, mint a barbecue-s borda, vagy a csirkecomb krumplival.
Az ételeket mikrosütő – és sütőbiztos tálakban vásárolhatjuk meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >Tovább bővíti hálózatát Spanyolországban az Alcampo, az Eroski és a Consum
A teljes piac lassulása ellenére több kiskereskedő is fokozza az…
Tovább olvasom >Üzleteinek több mint felét bezárja a DIA Brazíliában
A spanyol élelmiszer-kereskedelmi csoport, a DIA 343 üzletét és három…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >