Saját márkás készétel-brand a DIA-tól
Új, saját márkás készétel-brandet dobott piacra a DIA. A spanyol kiskereskedő új brandje az Al punto márka alatt fut majd.

Csak megmelegíted és kész
A termékekhez receptek is tartoznak, köztük olyanok, mint a mandulás gazpacho, a salmorejo, a spanyol omlett, vagy a ham croquette. A választékban találhatunk olyan ételeket is, mint a barbecue-s borda, vagy a csirkecomb krumplival.
Az ételeket mikrosütő – és sütőbiztos tálakban vásárolhatjuk meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA
A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette…
Tovább olvasom >Gyakrabban és kevesebbet vásárolnak a spanyol gyorskereskedelmi vásárlók
A spanyol gyorskereskedelemben a vásárlók kisebb méretű és kisebb értékű…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: 2025-től az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz kell benyújtani
A 2025. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Fidelity Elemzői Felmérés: Kína – merre keresgéljenek a befektetők a változások közepette?
Kína egy sor gazdasági kihívással néz szembe − a lakáspiac…
Tovább olvasom >