Saját márkás innovációs laboratóriumot nyitott a portugál Continente
A portugál Continente saját márkás termékek kutatására és fejlesztésére szolgáló innovációs központot nyitott. Az 1200 négyzetméteres Co-Lab: Customer Innovation Lab 2,5 millió eurós induló beruházással jött létre.
A kutatás-fejlesztési központ egy konyhából és bemutató főzőhelyiségből, egy ipari konyhából és a Continente Kitchen alkalmazottai számára kialakított oktatóhelyiségből, egy biokémiai laboratóriumból, egy 12 kóstolófülkének helyet adó érzékszervi laboratóriumból, egy fókuszcsoportos szobából, egy megfigyelőszobából, egy takarítás tesztelésére alkalmas helyiségből, egy szépségszalonból és egy tervezőszobából áll.
A Co-Labben a Continente csapatai saját márkás termékeket fognak a partnerekkel, a beszállítókkal és a fogyasztókkal együttműködve fejleszteni.
Az érzékszervi laboratóriumban a termékkóstolás mellett a csoport új technológiákat is alkalmaz, többek között egy Face Reader elnevezésű olyan készüléket, amely elemzi a tesztelők fizikai reakcióit (arckifejezéseit) termékkóstolás vagy -megfigyelés során; valamint egy szemkamerát (Face Reader Eye Tracker), amely, ha azt a fogyasztók viselik, információt gyűjt arról, a termék, illetve csomagolás mely részeire fordítanak nagyobb figyelmet.
Tânia Lucas, az MC sajátmárkás kereskedelmi igazgatója elmondása szerint valamennyi saját márkát a Co-Labban, vagy egyes esetekben a fogyasztó otthonában elemeznek majd.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >