Saját márkás innovációs laboratóriumot nyitott a portugál Continente
A portugál Continente saját márkás termékek kutatására és fejlesztésére szolgáló innovációs központot nyitott. Az 1200 négyzetméteres Co-Lab: Customer Innovation Lab 2,5 millió eurós induló beruházással jött létre.
A kutatás-fejlesztési központ egy konyhából és bemutató főzőhelyiségből, egy ipari konyhából és a Continente Kitchen alkalmazottai számára kialakított oktatóhelyiségből, egy biokémiai laboratóriumból, egy 12 kóstolófülkének helyet adó érzékszervi laboratóriumból, egy fókuszcsoportos szobából, egy megfigyelőszobából, egy takarítás tesztelésére alkalmas helyiségből, egy szépségszalonból és egy tervezőszobából áll.
A Co-Labben a Continente csapatai saját márkás termékeket fognak a partnerekkel, a beszállítókkal és a fogyasztókkal együttműködve fejleszteni.
Az érzékszervi laboratóriumban a termékkóstolás mellett a csoport új technológiákat is alkalmaz, többek között egy Face Reader elnevezésű olyan készüléket, amely elemzi a tesztelők fizikai reakcióit (arckifejezéseit) termékkóstolás vagy -megfigyelés során; valamint egy szemkamerát (Face Reader Eye Tracker), amely, ha azt a fogyasztók viselik, információt gyűjt arról, a termék, illetve csomagolás mely részeire fordítanak nagyobb figyelmet.
Tânia Lucas, az MC sajátmárkás kereskedelmi igazgatója elmondása szerint valamennyi saját márkát a Co-Labban, vagy egyes esetekben a fogyasztó otthonában elemeznek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >