Saját márkás innovációs laboratóriumot nyitott a portugál Continente
A portugál Continente saját márkás termékek kutatására és fejlesztésére szolgáló innovációs központot nyitott. Az 1200 négyzetméteres Co-Lab: Customer Innovation Lab 2,5 millió eurós induló beruházással jött létre.
A kutatás-fejlesztési központ egy konyhából és bemutató főzőhelyiségből, egy ipari konyhából és a Continente Kitchen alkalmazottai számára kialakított oktatóhelyiségből, egy biokémiai laboratóriumból, egy 12 kóstolófülkének helyet adó érzékszervi laboratóriumból, egy fókuszcsoportos szobából, egy megfigyelőszobából, egy takarítás tesztelésére alkalmas helyiségből, egy szépségszalonból és egy tervezőszobából áll.
A Co-Labben a Continente csapatai saját márkás termékeket fognak a partnerekkel, a beszállítókkal és a fogyasztókkal együttműködve fejleszteni.
Az érzékszervi laboratóriumban a termékkóstolás mellett a csoport új technológiákat is alkalmaz, többek között egy Face Reader elnevezésű olyan készüléket, amely elemzi a tesztelők fizikai reakcióit (arckifejezéseit) termékkóstolás vagy -megfigyelés során; valamint egy szemkamerát (Face Reader Eye Tracker), amely, ha azt a fogyasztók viselik, információt gyűjt arról, a termék, illetve csomagolás mely részeire fordítanak nagyobb figyelmet.
Tânia Lucas, az MC sajátmárkás kereskedelmi igazgatója elmondása szerint valamennyi saját márkát a Co-Labban, vagy egyes esetekben a fogyasztó otthonában elemeznek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >