Saját márkás innovációs laboratóriumot nyitott a portugál Continente
A portugál Continente saját márkás termékek kutatására és fejlesztésére szolgáló innovációs központot nyitott. Az 1200 négyzetméteres Co-Lab: Customer Innovation Lab 2,5 millió eurós induló beruházással jött létre.
A kutatás-fejlesztési központ egy konyhából és bemutató főzőhelyiségből, egy ipari konyhából és a Continente Kitchen alkalmazottai számára kialakított oktatóhelyiségből, egy biokémiai laboratóriumból, egy 12 kóstolófülkének helyet adó érzékszervi laboratóriumból, egy fókuszcsoportos szobából, egy megfigyelőszobából, egy takarítás tesztelésére alkalmas helyiségből, egy szépségszalonból és egy tervezőszobából áll.
A Co-Labben a Continente csapatai saját márkás termékeket fognak a partnerekkel, a beszállítókkal és a fogyasztókkal együttműködve fejleszteni.
Az érzékszervi laboratóriumban a termékkóstolás mellett a csoport új technológiákat is alkalmaz, többek között egy Face Reader elnevezésű olyan készüléket, amely elemzi a tesztelők fizikai reakcióit (arckifejezéseit) termékkóstolás vagy -megfigyelés során; valamint egy szemkamerát (Face Reader Eye Tracker), amely, ha azt a fogyasztók viselik, információt gyűjt arról, a termék, illetve csomagolás mely részeire fordítanak nagyobb figyelmet.
Tânia Lucas, az MC sajátmárkás kereskedelmi igazgatója elmondása szerint valamennyi saját márkát a Co-Labban, vagy egyes esetekben a fogyasztó otthonában elemeznek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >