Saját márkás fair trade termékeket vezetett be a Leclerc
A francia kiskereskedelmi cég Entr'Aide nevű termékcsaládja 16 szárazárut, narancsdzsúzt és banánt tartalmaz.
A Leclerc azt ígéri saját
márkás fair trade termékei olcsóbbak
lesznek, mint márkás versenytársaik. A cég
úgy véli, ha sikerül csökkenteni a fair trade
termékek magas árát, akkor a mozgalom szélesebb
vásárlói támogatást kaphatna
nyugaton és ezáltal hozzájárulhatna a
piac növekedéséhez a kedvezményezett
országokban is.
Saját márkás
termékein túl a Leclerc ez év végéig
további 400 fair trade terméket venne fel
szortimentjébe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >Az Unilever új intézkedései egy igazságosabb és befogadóbb társadalom érdekében
Az Unilever a mai napon olyan széles körű vállalásokat és…
Tovább olvasom >Zalaegerszegen üzemet zár be, Veszprémben fejleszt a Savencia tejipari vállalat
Átszervezi tevékenységét a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. –…
Tovább olvasom >