Saját márkás chipset dobott piacra a Burger King
Az amerikai gyors-étteremlánc új termékcsaládját októbertől kezdik forgalmazni egyelőre csak a tengerentúlon.
A Burger King chips először automatákban, repülőjáratokon,
kisebb élelmiszerboltokban, zöldség-gyümölcs boltokban, drogériákban lesz
kapható. A kezdetben 2 féle íz és 4 féle kiszerelés a későbbiekben bővül, mint
ahogy az eredmények alapján tervezik a globális méretű forgalmazást is.
Az új termékcsalád mögött az országos snack-termék
forgalmazó céggel, a The Inventure Group-pal kötött licenmegállapodás áll, mely
cég a gazdája a T.G.I. Friday's saját márkás snack termékeinek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
4-8% közötti béremeléssel és akár 974 100 forintig terjedő bruttó bérrel díjazza a munkavállalói lojalitást az ALDI
2021-ben is az inflációt meghaladó mértékben emelte az ALDI mind…
Tovább olvasom >Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet
A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor…
Tovább olvasom >Sikerrel járt Kínában a PayPal
A PayPal 2020. december 31-én megszerezte a még fennmaradó 30…
Tovább olvasom >