Saját márkás chipset dobott piacra a Burger King
Az amerikai gyors-étteremlánc új termékcsaládját októbertől kezdik forgalmazni egyelőre csak a tengerentúlon.
A Burger King chips először automatákban, repülőjáratokon,
kisebb élelmiszerboltokban, zöldség-gyümölcs boltokban, drogériákban lesz
kapható. A kezdetben 2 féle íz és 4 féle kiszerelés a későbbiekben bővül, mint
ahogy az eredmények alapján tervezik a globális méretű forgalmazást is.
Az új termékcsalád mögött az országos snack-termék
forgalmazó céggel, a The Inventure Group-pal kötött licenmegállapodás áll, mely
cég a gazdája a T.G.I. Friday's saját márkás snack termékeinek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >