Saját márkás chipset dobott piacra a Burger King
Az amerikai gyors-étteremlánc új termékcsaládját októbertől kezdik forgalmazni egyelőre csak a tengerentúlon.
A Burger King chips először automatákban, repülőjáratokon,
kisebb élelmiszerboltokban, zöldség-gyümölcs boltokban, drogériákban lesz
kapható. A kezdetben 2 féle íz és 4 féle kiszerelés a későbbiekben bővül, mint
ahogy az eredmények alapján tervezik a globális méretű forgalmazást is.
Az új termékcsalád mögött az országos snack-termék
forgalmazó céggel, a The Inventure Group-pal kötött licenmegállapodás áll, mely
cég a gazdája a T.G.I. Friday's saját márkás snack termékeinek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >