Saját márkás chipset dobott piacra a Burger King
Az amerikai gyors-étteremlánc új termékcsaládját októbertől kezdik forgalmazni egyelőre csak a tengerentúlon.
A Burger King chips először automatákban, repülőjáratokon,
kisebb élelmiszerboltokban, zöldség-gyümölcs boltokban, drogériákban lesz
kapható. A kezdetben 2 féle íz és 4 féle kiszerelés a későbbiekben bővül, mint
ahogy az eredmények alapján tervezik a globális méretű forgalmazást is.
Az új termékcsalád mögött az országos snack-termék
forgalmazó céggel, a The Inventure Group-pal kötött licenmegállapodás áll, mely
cég a gazdája a T.G.I. Friday's saját márkás snack termékeinek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >