Saját márkás bort dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugáliában új saját márkás bort vezet be a Portugália öt borvidékéről származó 20 SKU-t magába foglaló Bando márka alatt. A terv szerint a kínálatot tíz borvidékre terjesztenék ki, amelyeket egy-egy emblematikus madár jelképezne.
Az év végére az Auchan választékát öt muskotályos és gyöngyözőborral tervezi bővíteni.
A Bando borok kaphatók a boltokban, a lánc online üzletében, és exportálásra is kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Tizenegy új üzlettel támogatja növekedését a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona 11 új üzletet tervez nyitni Portugáliában 2024-ben,…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >