Saját márkás bort dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugáliában új saját márkás bort vezet be a Portugália öt borvidékéről származó 20 SKU-t magába foglaló Bando márka alatt. A terv szerint a kínálatot tíz borvidékre terjesztenék ki, amelyeket egy-egy emblematikus madár jelképezne.
Az év végére az Auchan választékát öt muskotályos és gyöngyözőborral tervezi bővíteni.
A Bando borok kaphatók a boltokban, a lánc online üzletében, és exportálásra is kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >