Saját márkás bort dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugáliában új saját márkás bort vezet be a Portugália öt borvidékéről származó 20 SKU-t magába foglaló Bando márka alatt. A terv szerint a kínálatot tíz borvidékre terjesztenék ki, amelyeket egy-egy emblematikus madár jelképezne.
Az év végére az Auchan választékát öt muskotályos és gyöngyözőborral tervezi bővíteni.
A Bando borok kaphatók a boltokban, a lánc online üzletében, és exportálásra is kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >