Magazin: Saját márkák Európa-bajnoksága
A Lidl, REWE (odatartozik a Penny Market) és SPAR nyerte el a hazánkban is működő láncok közül az idei Európai Saját Márka Díjat. Rajtuk kívül az European Supermarket Magazine által tavaly alapított elismerésben öt további kereskedelmi vállalat részesült.
A nagy győztes a hollandiai Lidl lett, amely elvitte a legnagyobb díjat három kategóriában is: élelmiszerek környezete, alkoholmentes italok és kényelmi élelmiszerek. Mellette az ír Dunnes Stores mélyhűtött élelmiszerekkel, valamint kávé, tea és forró italok kategóriával aratott sikert. A SPAR szintén kettős győzelmet aratott: egyiket a SPAR International édesség és snack, a SPAR Hollandia pedig alkoholos italok kategóriában.
A német REWE tejtermékekkel diadalmaskodott, a norvég Coop hús és tenger gyümölcsei kategóriában, a svéd ICA háztartási vegyi árunál, az olasz Conad testápoló szereknél, a szintén német Real pedig állateledelnél.
– Az Európai Saját Márka Díj nyertesei jelzik azt a színvonalat, amellyel a láncok versenyeznek a nagy nemzeti márkákkal, sőt némely esetben felül is múlják őket – jelentette ki Stephen Wynne Jones, az European Supermarket Magazine szerkesztője.
Az idei versenyre kétszer annyian neveztek be, mint a tavalyira. A nagy német, olasz, spanyol, francia és brit piacok mellett kereskedelmi vállalatok nyolc további országból, köztük Magyarországról is indultak az összesen tizenkét kategória versenyében. A díjakat a M.A.D.E. (új termékek és kereskedelmi módszerek bemutatására vásárokat, kiállításokat szervező) francia cég szponzorálta. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >