Magazin: Saját márkák Európa-bajnoksága
A Lidl, REWE (odatartozik a Penny Market) és SPAR nyerte el a hazánkban is működő láncok közül az idei Európai Saját Márka Díjat. Rajtuk kívül az European Supermarket Magazine által tavaly alapított elismerésben öt további kereskedelmi vállalat részesült.
A nagy győztes a hollandiai Lidl lett, amely elvitte a legnagyobb díjat három kategóriában is: élelmiszerek környezete, alkoholmentes italok és kényelmi élelmiszerek. Mellette az ír Dunnes Stores mélyhűtött élelmiszerekkel, valamint kávé, tea és forró italok kategóriával aratott sikert. A SPAR szintén kettős győzelmet aratott: egyiket a SPAR International édesség és snack, a SPAR Hollandia pedig alkoholos italok kategóriában.
A német REWE tejtermékekkel diadalmaskodott, a norvég Coop hús és tenger gyümölcsei kategóriában, a svéd ICA háztartási vegyi árunál, az olasz Conad testápoló szereknél, a szintén német Real pedig állateledelnél.
– Az Európai Saját Márka Díj nyertesei jelzik azt a színvonalat, amellyel a láncok versenyeznek a nagy nemzeti márkákkal, sőt némely esetben felül is múlják őket – jelentette ki Stephen Wynne Jones, az European Supermarket Magazine szerkesztője.
Az idei versenyre kétszer annyian neveztek be, mint a tavalyira. A nagy német, olasz, spanyol, francia és brit piacok mellett kereskedelmi vállalatok nyolc további országból, köztük Magyarországról is indultak az összesen tizenkét kategória versenyében. A díjakat a M.A.D.E. (új termékek és kereskedelmi módszerek bemutatására vásárokat, kiállításokat szervező) francia cég szponzorálta. //
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >