Magazin: Saját márkák Európa-bajnoksága
A Lidl, REWE (odatartozik a Penny Market) és SPAR nyerte el a hazánkban is működő láncok közül az idei Európai Saját Márka Díjat. Rajtuk kívül az European Supermarket Magazine által tavaly alapított elismerésben öt további kereskedelmi vállalat részesült.
A nagy győztes a hollandiai Lidl lett, amely elvitte a legnagyobb díjat három kategóriában is: élelmiszerek környezete, alkoholmentes italok és kényelmi élelmiszerek. Mellette az ír Dunnes Stores mélyhűtött élelmiszerekkel, valamint kávé, tea és forró italok kategóriával aratott sikert. A SPAR szintén kettős győzelmet aratott: egyiket a SPAR International édesség és snack, a SPAR Hollandia pedig alkoholos italok kategóriában.
A német REWE tejtermékekkel diadalmaskodott, a norvég Coop hús és tenger gyümölcsei kategóriában, a svéd ICA háztartási vegyi árunál, az olasz Conad testápoló szereknél, a szintén német Real pedig állateledelnél.
– Az Európai Saját Márka Díj nyertesei jelzik azt a színvonalat, amellyel a láncok versenyeznek a nagy nemzeti márkákkal, sőt némely esetben felül is múlják őket – jelentette ki Stephen Wynne Jones, az European Supermarket Magazine szerkesztője.
Az idei versenyre kétszer annyian neveztek be, mint a tavalyira. A nagy német, olasz, spanyol, francia és brit piacok mellett kereskedelmi vállalatok nyolc további országból, köztük Magyarországról is indultak az összesen tizenkét kategória versenyében. A díjakat a M.A.D.E. (új termékek és kereskedelmi módszerek bemutatására vásárokat, kiállításokat szervező) francia cég szponzorálta. //
Kapcsolódó cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >