Saját márkáját támogató reklámkampányt indít a REWE Németországban
ja! – nem véletlenül ez a neve a REWE talán legismertebb saját márkájának, hiszen vásárlói rendszerint a lehető legjobb minőséget kapják alacsony áron. A márkát népszerűsítő új kampány, mely „Mindent megteszünk a ja!-ért!” néven fut, betekintést enged a termékek előállításába, így a vásárlók saját szemükkel láthatják, mennyi jó van a ja!-ban. A kampány április 30-ig tart.
A TV-spot röviden bemutatja a pizza, a tészta, a kenyér és a fagylalt előállítását, és arra igyekszik ösztönözni a vásárlókat, hogy alacsony áron vásároljanak. A kampány figyelemfelkeltő motívumai out-of-home és kültéri plakátokon, valamint a vállalat saját közösségimédia-csatornáiban is megjelennek. Az üzletekben speciális kihelyezésekkel várják a ja! termékek a vásárlókat, a REWE App kuponok segítségével pedig minden nap más és más ja! terméket próbálhatnak ki ingyenesen (ha legalább 25 euró összegben vásárolnak).
Az immár több mint 40 éve indult ja! napjainkban nem csupán az egyik legrégebbi, hanem a legismertebb saját márka is. A választék egykor 28 árucikkből állt, ám ez a szám ma már meghaladja az 1100-at.
A ja! megjelenése is igyekszik lépést tartani a fejlődéssel: a fehér alapon megjelenő ikonikus kék betűkből álló logó és a márka színvilága is jelentős változásokon ment keresztül. Azt pedig, hogy a ja! milyen meggyőző minőséget kínál folyamatosan, a Stiftung Warentest és az Öko-Test „sehr gut” minősítései bizonyítják.
Kapcsolódó cikkeink
2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik…
Tovább olvasom >Javult a GfK augusztusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult a nürnbergi GfK gazdaságkutató…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >