Saját márkáját támogató reklámkampányt indít a REWE Németországban
ja! – nem véletlenül ez a neve a REWE talán legismertebb saját márkájának, hiszen vásárlói rendszerint a lehető legjobb minőséget kapják alacsony áron. A márkát népszerűsítő új kampány, mely „Mindent megteszünk a ja!-ért!” néven fut, betekintést enged a termékek előállításába, így a vásárlók saját szemükkel láthatják, mennyi jó van a ja!-ban. A kampány április 30-ig tart.
A TV-spot röviden bemutatja a pizza, a tészta, a kenyér és a fagylalt előállítását, és arra igyekszik ösztönözni a vásárlókat, hogy alacsony áron vásároljanak. A kampány figyelemfelkeltő motívumai out-of-home és kültéri plakátokon, valamint a vállalat saját közösségimédia-csatornáiban is megjelennek. Az üzletekben speciális kihelyezésekkel várják a ja! termékek a vásárlókat, a REWE App kuponok segítségével pedig minden nap más és más ja! terméket próbálhatnak ki ingyenesen (ha legalább 25 euró összegben vásárolnak).
Az immár több mint 40 éve indult ja! napjainkban nem csupán az egyik legrégebbi, hanem a legismertebb saját márka is. A választék egykor 28 árucikkből állt, ám ez a szám ma már meghaladja az 1100-at.
A ja! megjelenése is igyekszik lépést tartani a fejlődéssel: a fehér alapon megjelenő ikonikus kék betűkből álló logó és a márka színvilága is jelentős változásokon ment keresztül. Azt pedig, hogy a ja! milyen meggyőző minőséget kínál folyamatosan, a Stiftung Warentest és az Öko-Test „sehr gut” minősítései bizonyítják.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >