Saját márkáját támogató reklámkampányt indít a REWE Németországban
ja! – nem véletlenül ez a neve a REWE talán legismertebb saját márkájának, hiszen vásárlói rendszerint a lehető legjobb minőséget kapják alacsony áron. A márkát népszerűsítő új kampány, mely „Mindent megteszünk a ja!-ért!” néven fut, betekintést enged a termékek előállításába, így a vásárlók saját szemükkel láthatják, mennyi jó van a ja!-ban. A kampány április 30-ig tart.
A TV-spot röviden bemutatja a pizza, a tészta, a kenyér és a fagylalt előállítását, és arra igyekszik ösztönözni a vásárlókat, hogy alacsony áron vásároljanak. A kampány figyelemfelkeltő motívumai out-of-home és kültéri plakátokon, valamint a vállalat saját közösségimédia-csatornáiban is megjelennek. Az üzletekben speciális kihelyezésekkel várják a ja! termékek a vásárlókat, a REWE App kuponok segítségével pedig minden nap más és más ja! terméket próbálhatnak ki ingyenesen (ha legalább 25 euró összegben vásárolnak).
Az immár több mint 40 éve indult ja! napjainkban nem csupán az egyik legrégebbi, hanem a legismertebb saját márka is. A választék egykor 28 árucikkből állt, ám ez a szám ma már meghaladja az 1100-at.
A ja! megjelenése is igyekszik lépést tartani a fejlődéssel: a fehér alapon megjelenő ikonikus kék betűkből álló logó és a márka színvilága is jelentős változásokon ment keresztül. Azt pedig, hogy a ja! milyen meggyőző minőséget kínál folyamatosan, a Stiftung Warentest és az Öko-Test „sehr gut” minősítései bizonyítják.
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >