Saját márkáját támogató reklámkampányt indít a REWE Németországban
ja! – nem véletlenül ez a neve a REWE talán legismertebb saját márkájának, hiszen vásárlói rendszerint a lehető legjobb minőséget kapják alacsony áron. A márkát népszerűsítő új kampány, mely „Mindent megteszünk a ja!-ért!” néven fut, betekintést enged a termékek előállításába, így a vásárlók saját szemükkel láthatják, mennyi jó van a ja!-ban. A kampány április 30-ig tart.
A TV-spot röviden bemutatja a pizza, a tészta, a kenyér és a fagylalt előállítását, és arra igyekszik ösztönözni a vásárlókat, hogy alacsony áron vásároljanak. A kampány figyelemfelkeltő motívumai out-of-home és kültéri plakátokon, valamint a vállalat saját közösségimédia-csatornáiban is megjelennek. Az üzletekben speciális kihelyezésekkel várják a ja! termékek a vásárlókat, a REWE App kuponok segítségével pedig minden nap más és más ja! terméket próbálhatnak ki ingyenesen (ha legalább 25 euró összegben vásárolnak).
Az immár több mint 40 éve indult ja! napjainkban nem csupán az egyik legrégebbi, hanem a legismertebb saját márka is. A választék egykor 28 árucikkből állt, ám ez a szám ma már meghaladja az 1100-at.
A ja! megjelenése is igyekszik lépést tartani a fejlődéssel: a fehér alapon megjelenő ikonikus kék betűkből álló logó és a márka színvilága is jelentős változásokon ment keresztül. Azt pedig, hogy a ja! milyen meggyőző minőséget kínál folyamatosan, a Stiftung Warentest és az Öko-Test „sehr gut” minősítései bizonyítják.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >