Saját márkában szárnyal a Spar
A Spar Austria közleménye alapján az elmúlt évben a cég saját márkás energiaitalából kétszer annyi fogyott, mint a Red Bull termékekből. Az S-Budget energiaitalokból tavaly Ausztriában 45,7 millió darab kelt el. Ezt a terméket a cég 2008-ban mutatta be, azóta arra fókuszált, hogy a vásárlók igényeit kiszolgálva minél több ízesítésben lehessen elérni saját márkás termékét. Jelenleg hét variáció található meg a boltok polcain. A siker kapcsán dr. Gerhard Drexel, a Spar elnöke elmondta:
– A vásárlók igényei: ár, teljesítmény és stílus. Ezek a jegyek most a legmeghatározóbbak egy sikeres termék esetében. Saját energiaitalunk mind a három feltételnek megfelel.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR is bezár december 24-én
A karácsonyi ünnepekre való nyugodt, békés odafigyelés érdekében a SPAR…
Tovább olvasom >A Korzinkával társulva nyitja meg első üzletét a SPAR Üzbegisztánban
Engedélyezte a SPAR International az üzbég Korzinka kiskereskedőnek a SPAR…
Tovább olvasom >A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális
Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR is bezár december 24-én
A karácsonyi ünnepekre való nyugodt, békés odafigyelés érdekében a SPAR…
Tovább olvasom >Megvan az eredmény, kiderült ki Az Év Bortermelője
2023. december 6-án 12 órakor, a FELIX Kitchen & Bar-ban,…
Tovább olvasom >Máté Szilvia Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetésben részesült
Máté Szilvia, a BD-EXPO Kft. ügyvezetője Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetést kapott Novák…
Tovább olvasom >