Saját márkában szárnyal a Spar
A Spar Austria közleménye alapján az elmúlt évben a cég saját márkás energiaitalából kétszer annyi fogyott, mint a Red Bull termékekből. Az S-Budget energiaitalokból tavaly Ausztriában 45,7 millió darab kelt el. Ezt a terméket a cég 2008-ban mutatta be, azóta arra fókuszált, hogy a vásárlók igényeit kiszolgálva minél több ízesítésben lehessen elérni saját márkás termékét. Jelenleg hét variáció található meg a boltok polcain. A siker kapcsán dr. Gerhard Drexel, a Spar elnöke elmondta:
– A vásárlók igényei: ár, teljesítmény és stílus. Ezek a jegyek most a legmeghatározóbbak egy sikeres termék esetében. Saját energiaitalunk mind a három feltételnek megfelel.
Kapcsolódó cikkeink
Kecskeméten és Zalaegerszegen is elindult a SPAR online shop áruházi átvételi szolgáltatása
Bács-Kiskun és Zala megye székhelyeinek csatlakozásával már közel 2,3 millió…
Tovább olvasom >Dokumentumfilm mutatja be a Magyar Máltai Szeretetszolgálat társadalmi vállalkozásait
Az ismert mondás szerint nem halat kell adni az éhezőknek,…
Tovább olvasom >Bővíti saját márkás árukínálatát a SPAR az idén
Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hazai termékek vásárlásával támogatjuk a gazdaságot
“A magyar termékek vásárlásával sok ezer magyar család boldogulását támogatjuk,…
Tovább olvasom >4,3 milliárd forintból bővít a Nissin Foods Kecskeméten
A kecskeméti Nissin Foods Kft. 4,3 milliárd forintos beruházást hajt…
Tovább olvasom >Magyarországon teszteli papíralapú csomagolását a Nestlé
2025-re a Nestlé csomagolóanyagainak 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Ennek…
Tovább olvasom >