Saját márkában szárnyal a Spar
A Spar Austria közleménye alapján az elmúlt évben a cég saját márkás energiaitalából kétszer annyi fogyott, mint a Red Bull termékekből. Az S-Budget energiaitalokból tavaly Ausztriában 45,7 millió darab kelt el. Ezt a terméket a cég 2008-ban mutatta be, azóta arra fókuszált, hogy a vásárlók igényeit kiszolgálva minél több ízesítésben lehessen elérni saját márkás termékét. Jelenleg hét variáció található meg a boltok polcain. A siker kapcsán dr. Gerhard Drexel, a Spar elnöke elmondta:
– A vásárlók igényei: ár, teljesítmény és stílus. Ezek a jegyek most a legmeghatározóbbak egy sikeres termék esetében. Saját energiaitalunk mind a három feltételnek megfelel.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >