Saját márkában szárnyal a Spar
A Spar Austria közleménye alapján az elmúlt évben a cég saját márkás energiaitalából kétszer annyi fogyott, mint a Red Bull termékekből. Az S-Budget energiaitalokból tavaly Ausztriában 45,7 millió darab kelt el. Ezt a terméket a cég 2008-ban mutatta be, azóta arra fókuszált, hogy a vásárlók igényeit kiszolgálva minél több ízesítésben lehessen elérni saját márkás termékét. Jelenleg hét variáció található meg a boltok polcain. A siker kapcsán dr. Gerhard Drexel, a Spar elnöke elmondta:
– A vásárlók igényei: ár, teljesítmény és stílus. Ezek a jegyek most a legmeghatározóbbak egy sikeres termék esetében. Saját energiaitalunk mind a három feltételnek megfelel.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Tudásból karrier – a SPAR a duális képzés élén
A SPAR évek óta aktív támogatója a hazai szakképzés legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >