Saját márkában szárnyal a Spar
A Spar Austria közleménye alapján az elmúlt évben a cég saját márkás energiaitalából kétszer annyi fogyott, mint a Red Bull termékekből. Az S-Budget energiaitalokból tavaly Ausztriában 45,7 millió darab kelt el. Ezt a terméket a cég 2008-ban mutatta be, azóta arra fókuszált, hogy a vásárlók igényeit kiszolgálva minél több ízesítésben lehessen elérni saját márkás termékét. Jelenleg hét variáció található meg a boltok polcain. A siker kapcsán dr. Gerhard Drexel, a Spar elnöke elmondta:
– A vásárlók igényei: ár, teljesítmény és stílus. Ezek a jegyek most a legmeghatározóbbak egy sikeres termék esetében. Saját energiaitalunk mind a három feltételnek megfelel.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >